Skip to main content

Per 5 juli ben ik verhuisd, maar mijn aansluiting wordt pas 21 juli geregeld. Nu heb ik sinds de 5e mijn telefoon als hotspot gebruikt maar mijn data vliegt er op een hoog tempo doorheen en ik weet niet of het genoeg gaat zijn voor de hele maand. Zeker met thuis videobellen voor werk is het geen succes, de snelheid is ook niet hoog genoeg hier. 

Ik begrijp op dit forum dat het mogelijk is om een dongel te krijgen om deze tijd te overbruggen. Kunnen jullie van KPN zoiets als dit voor mij organiseren? Ook in de hoop dat dat sneller is dan het gebruiken van mijn telefoon als hotspot. Met videobellen voor werk gaan de gigabytes erg hard en de snelheid is niet hoog genoeg om fatsoenlijk een groepsgesprek met video te volgen. 

Hoi @Paul Justus, welkom bij ons op het forum. Het is nog even wachten tot de verhuizing gereed is begrijp ik. Ik heb niet de mogelijkheid om een dongel op te sturen, maar als jouw mobiel een KPN abonnement heeft kan ik daar wel 5GB aan toevoegen. Dat geeft je wat meer ruimte daarbij. Is dat een optie? Zo ja, zou je dat nummer dan kunnen toevoegen aan je forumprofiel en een seintje geven, dan kan ik dat voor je doen.


Ik heb geen reactie van je gezien @Paul Justus, maar ik zie toevallig dat je je profiel hebt aangevuld. Ik heb de 5GB hierbij voor je toegevoegd!


Dankjewel Jasper!