Skip to main content
Beantwoord

Nokia glasvezelkastje past niet in TK01

• December 23, 2025
  • 32 reacties
  • 263 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

• December 24, 2025

In dit topic zie je hoe dat blauwe klepje werkt:

Daar zie je ook dat blauwe ronde knopje met hapje eruit aan de zijkant van dat witte kastje zitten. Dat moet er normaal voor zorgen dat het klepje open gaat tijdens het erop schuiven. Het is een ietwat zielig constructie die soms niet werkt.

Dat groene ding wat in dit topic uitsteekt, dat hoort er dus normaal niet te zijn. Daar gaat dat topic ook over.

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • December 24, 2025

Bedankt iedereen voor interesse,de kogel is dus toch door de kerk. Hoe,dat blijft voor mij enigma. However,Rvk01 heeft mij aan het denken gezet met YT fimpje. Ik vroeg mij af,hoe zit dat met groene onderdeel van Nokia.die meespeelt in 'schuif maar' spelletje met klepje van TK01.Dus,Nokia eraf en met een schroevendraaier wat links/rechts/boven/onder gevoeld hoe dat zit. Het is een vaste onderdeel,dus gebeurde niets,daarna laatste poging(je weet het nooit) Nokia ingeschoven en bingo,het klonk als muziek in mijn oren het geluid 'click'.Aangesloten op stroom,lust voor je ogen groene lampjes. Modem aangekoppeld,3 laptops,2 smartphones,tablet,alles was binnen kleine kwartier operationeel. TV,ach daar heb ik minder belangstelling voor,i-net was belangrijk en die werkt perfect,TV gaat op afwerklijst na de Kerst,Met i-net heb ik toegang tot 1000en programmas.ik vind het nog steeds bizar geval,stukje elektronica in goedkope chinees plastiek jasje die zo belangrijk is eigenlijk,want nogmaals,in dit geval zonder Nokia kwam ik niet verder dan tandenknarsen.Fijne Kerstdagen iedereen.Micha

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 24, 2025

Leuk om te horen! Geniet ervan!

• Auteur
  • Topper
  • December 24, 2025

Bnh,tnx,zoveel frustraties voor kleinigheid,maar ja,ik ben beetje pit-bull,laat moeiljik los als mij iets dwars ligt.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Bnh,tnx,zoveel frustraties voor kleinigheid,maar ja,ik ben beetje pit-bull,laat moeiljik los als mij iets dwars ligt.

LOL, het is een wonder dat je nog geen glijmiddel geprobeerd had.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Micha2109 en welkom bij de KPN Community! Ook welkom bij KPN. 💚 Al ging de start wat stroef zo te lezen. 😅

Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is en fijn dat je hier zoveel tips hebt gekregen. Bedankt voor het helpen allemaal! 
Geniet van je diensten. Maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt! 

Hopelijk heb je fijne feestdagen gehad en alvast een fijne jaarwisseling gewenst! 🎇

• Auteur
  • Topper
  • December 28, 2025

Hi Sanne, tnx voor respons,ik was zelf prettig verwacht. Op mijn  pensionado leeftijd zing ik ‘

with a little help from my friends’ van Beatles en neem tegenslagen sportief op. Alles werkt uitstekend,a fijn,feestelijke maaltje is achter de rug,nu nog wat oliebollen erbij en richting 2026. 

Dag oud, hallo nieuw