Skip to main content
Beantwoord

Noodbundel opwaarderen

  • January 4, 2021
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

tauber
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

hallo

 

ik wou graag me noodbundel opwaarderen

me apparaatje deed een beetje raar en zij dat ik maar 29.25 mb verbruikt heb maar heb nu geen internet en moet het wel weer snel hebben van wegen mijn werk

 

 

groet

Gavin tauber

 

 

ps

als het mogelijk is graag morgen voor 8 uur want dan heb ik een online meeting :(

 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @tauber, welkom! Het forum is niet 24/7 bemand, dus ik lees je bericht net! Ik heb een verzoek gedaan tot het updaten van de noodbundel. Dat wordt binnen een werkdag opgepakt. Je krijgt er ook een sms van als het verwerkt is. Voor een eventueel volgende keer kan je ook bellen naar 0800-0402. Mijn collega's helpen je meteen verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2021

Ha @tauber, welkom! Het forum is niet 24/7 bemand, dus ik lees je bericht net! Ik heb een verzoek gedaan tot het updaten van de noodbundel. Dat wordt binnen een werkdag opgepakt. Je krijgt er ook een sms van als het verwerkt is. Voor een eventueel volgende keer kan je ook bellen naar 0800-0402. Mijn collega's helpen je meteen verder!


tauber
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2021

goede dag

 

hartelijk dank

zoon vermoede had ik al  :)