Skip to main content

Goedenavond ik heb ook een back up dongel gekregen omdat het internet er uit ligt 

aangesloten op mijn router 12 maar hij blijft blouw knipperen àlles geprobeerd maar helaas 

 

op mijn computer aangesloten dan werkt de dongel wel maar dan heeft alleen die  computer internet waardeloos 

wat kan ik hier aan doen dat het wel werkt ??

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Grootvliet, welkom! Wat rot dat het niet werkt! Het lampje zou inderdaad eventjes blauw moeten knipperen, maar daarna blauw moeten branden. Heb je al eens gekeken of de simkaart er goed in zit? Wellicht even eruit halen en er weer in doen?

 

Mocht je er niet uitkomen, kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen. Mocht je toch willen dat ik met je mee kijk, vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat hier weten dat je dat gedaan hebt.