Skip to main content
Beantwoord

Noodpakket, geen e-mail versturen of Fox Sports

  • March 3, 2020
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Heb van de week noodpakket toegestuurd gekregen ivm enorme blunders van KPN. Kan nog steeds geen e-mails versturen. Heb abonnement van eredivisie live maar komt ook niet op tv. Kunnen jullie hier iets aan doen? Gr. R

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Bart_

Dag @RiaHans Dat is behoorlijk jammer. Waar loop je precies tegen met het versturen van mail? Krijg je een foutmelding? Lukt het wel via de webmail? Met Eredivisie Live kan ik je waarschijnlijk wel helpen. Ik heb wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2020

Dag @RiaHans Dat is behoorlijk jammer. Waar loop je precies tegen met het versturen van mail? Krijg je een foutmelding? Lukt het wel via de webmail? Met Eredivisie Live kan ik je waarschijnlijk wel helpen. Ik heb wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?