Skip to main content
Beste helpdesk,



Wij zitten middenin een verhuizing naar een nieuwbouw woning. Dit is eerder klaar dan verwacht. Wij konden de afspraak voor de verhuizing bij jullie niet vervroegen. Is het mogelijk een noodpakket opgestuurd te krijgen anders zitten wij een aantal weken zonder tv / internet.



Ik zie graag uw reactie tegemoet.



Met vriendelijke groet,

Kristel van Prattenburg



Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Ha @Kristelvp, welkom! Wat ontzettend fijn dat jullie eerder in de nieuwe woning kunnen! Ik kan me goed voorstellen dat je daar ook meteen gewoon internet en televisie wilt hebben. Wil je je forumprofiel aanvullen met je nieuwe postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik kijken naar de mogelijkheden. Mocht ik een noodpakket kunnen sturen, wil je deze dan op je nog huidige adres of op je nieuwe adres ontvangen? Wil je je huidige adres dan vermelden onder de 'persoonlijke opmerkingen'?
Beste @Marcia_, bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb zojuist mijn profiel aangepast. Zou jij mij kunnen laten weten wat jullie voor ons kunnen betekenen?



Alvast bedankt.



Fijne avond.



Met vriendelijke groet,

Kristel van Prattenburg
Ik heb 'm naar een PostNL servicepunt bij jou in de buurt gestuurd. Alle info vind je in het privébericht wat je zo van me krijgt. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Helemaal top @Marcia_! Als er iets is laat ik het je weten. Bedankt voor de service.