Skip to main content

Goedemorgen,

Ivm een verhuizing moeten wij het op dit moment doen met een noodpakket. Wij weten nog niet wanneer het probleem is opgelost. Nu is het zo dat wij bijna door de 50 GB internet zijn, is het mogelijk dat dit opgewaardeerd wordt?

Ook hebben wij normaal gesproken Fox Sports in ons pakket zitten. Op tv kunnen wij wel de zenders ontvangen maar er staat dat we er een abonnement voor moeten nemen, terwijl we die dus al hebben. Kunnen deze kanalen open gezet worden of is dat niet mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Yvonne

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ha @Yvonne204 Ik heb zojuist extra tegoed aangevraagd voor je noodpakket. Dit komt dus in orde. Ik heb ook gevraagd of Fox Sports op je Digitenne kan worden aangezet: ook dat zal moeten lukken. Ik ga er vanuit dat het morgen geregeld is! 


Hartstikke bedankt! Fijne dag verder


Goedemorgen, zou er weer extra tegoed kunnen aangevraagd worden voor ons noodpakket? Overigens is het niet gelukt met Fox sports, er staat nog steeds dat we een abonnement moeten nemen erop terwijl we dat al hebben. 


Hallo, zou het tegoed van ons noodpakket opgewaardeerd kunnen worden?


Dat kan zeker, @Yvonne204 ! Je krijgt hier ook een sms van. Binnen een werkdag is het geregeld 🙂.


Goedenavond,

Zou het tegoed van ons noodpakket weer opgewaardeerd kunnen worden?

Mvg Yvonne


Dat kan  @Yvonne204! Het zal wederom binnen een werkdag voor elkaar zijn. Ik heb overigens je verschillende topics bij elkaar gezet; zo houden we het overzichtelijk. Wil je een berichtje plaatsen in dit topic als je tegoed opnieuw opgewaardeerd moet worden? 


Is goed, bedankt!


Reageer