Skip to main content

Goedenavond, 

ik heb in mijn noodpakket 50 GB Internet gebruikt. Nu met het coronavirus moet ik en mijn vrouw thuis werken, de kinderen online lessen volgen en KPN stuurt geen monteurs om onze verbinding te herstellen na een verhuizing. Is het mogelijk om het noodpakket z.s.m. op te waarderen? En wanneer komt iemand langs om onze verbinding te repareren? We betalen gewoon door... 

 

Met vriendelijke groeten,

David 

Goedemiddag @DavidDreef, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op die manier gaat het inderdaad snel, wel fijn dat je gebruik kan maken van een noodpakket op het moment! Ik heb 50GB extra aangevraagd, echter kan het zijn dat dit pas de volgende werkdag wordt toegevoegd. Je krijgt hier vanzelf een sms'je over op het nummer dat bij ons bekend is al contactnummer.

Over de installatie op het nieuwe adres is helaas nog niet meer over bekend.. Begin volgende week wordt hier naar gekeken.

 

Edit 17-9-2021:

Als de bundel van je noodpakket op is, kan je deze gemakkelijk zelf opwaarderen. Je doet dit door, met het contacttelefoonnummer dat gekoppeld is aan de diensten waarvoor jij je noodpakket hebt ontvangen, te bellen met 0800-0402. Vervolgens spreek je in dat je je noodpakket op wilt waarderen. Als je bevestigt hebt dat je je Direct Online Pakket inderdaad wilt opwaarderen, schrijft het systeem automatisch 50 GB bij. Je krijgt geen medewerker aan de lijn: zo gepiept!


@DavidDreef Ik haak ook even in op dit topic. Om dit topic af te sluiten wil ik je vragen telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (0800-0402) om de noodbundel bij te schrijven.
Als je het 097-nummer of het simkaart-nummer bij de hand hebt, kunnen mijn collega's de internetbundel direct bijschrijven. Als dit niet lukt, kun je altijd hier een gil geven! 

 


Goedeavond hoe kan ik noodpakket opwaarderen ? Want 50 mb is heel weinig


Bel morgen met het 0800-0402. Gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken. 


@ramazancanbolat ik heb ook gereageerd in jouw eigen topic. Vul je profiel aan (en geef in dat topic een seintje) en ik help je graag verder!


@ramazancanbolat ik heb ook gereageerd in jouw eigen topic. Vul je profiel aan (en geef in dat topic een seintje) en ik help je graag verder!

Goedemorgen 


Goedeavond hoe kan ik noodpakket opwaarderen? Mb zijn bijna op


Hoi @ramazancanbolat 

Je kan het beste de instructies in je eigen topic volgen 🙂 Dan komt het goed


Reageer