Skip to main content
Beantwoord

Noodpakket opwaarderen

  • April 25, 2020
  • 21 reacties
  • 317 keer bekeken

goedeavond   

ik heb een noodpakket gekregen met 50 gb ik wil graag opwaarderen want mijn kinderen moet thuis huis werk maken ik moet ookmijn admistratie doen is dat mogelijk dat opwaarderen?

Beste antwoord door Susan_

@ramazancanbolat, bedankt voor je berichten. Ik heb de gegevens even verwijderd, want het is en blijft wel een openbaar Forum! Dankzij de gegevens heb ik wel je abonnement gevonden, en een extra bundel toegevoegd. Dit wordt binnen 1 werkdag toegevoegd! Je zal dus snel weer online zijn!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

21 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 26, 2020

Goedemorgen @ramazancanbolat, bedankt voor jouw bericht!

Het opwaarderen is zeker mogelijk! Maar hiervoor heb ik wel gegevens nodig.. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje als je dat gedaan hebt, dan duik ik de systemen in en zorg ik dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd (1 werkdag kan dit duren). 


Ramazan *

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.


* almere

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.


Ns


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2020

@ramazancanbolat, bedankt voor je berichten. Ik heb de gegevens even verwijderd, want het is en blijft wel een openbaar Forum! Dankzij de gegevens heb ik wel je abonnement gevonden, en een extra bundel toegevoegd. Dit wordt binnen 1 werkdag toegevoegd! Je zal dus snel weer online zijn!


Bedankt  prettig weekend 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 27, 2020

Graag gedaan! En uiteraard hetzelfde gewenst :smile:


Goedemorgen met ramazan canbolat ik heb geen wifi ik had gevraagd om te opwaarderen wanneer krijg ik nieuwe  mb?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 28, 2020

@ramazancanbolat, de eerstvolgende werkdag. Dat is, vanwege het langere weekend, vandaag toegevoegd. Heb je inmiddels weer internet?


Goedeavond ik heb nog vraag je is dat mogelijk dat nog opwaarderen 50 mb?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 1, 2020

@ramazancanbolat, ik begrijp je vraag niet helemaal. Je kan, wanneer je bundel op is, weer contact met ons opnemen om het te verhogen. Doe dit wel op werkdagen, zodat je niet een weekend zonder zit! Het beste kan je dan even belle met 0800-0402 en inspreken 'noodpakket'. Op die manier wordt je sneller geholpen!


Goedeavond hoe kan ik noodpakket opwaarderen want hij is bijna op mb


SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • May 3, 2020

Hoi @ramazancanbolat 

Ik zou even de instructies van Suzan volgen :)

@ramazancanbolat, ik begrijp je vraag niet helemaal. Je kan, wanneer je bundel op is, weer contact met ons opnemen om het te verhogen. Doe dit wel op werkdagen, zodat je niet een weekend zonder zit! Het beste kan je dan even belle met 0800-0402 en inspreken 'noodpakket'. Op die manier wordt je sneller geholpen!

 


Oke


Morgen kom bellen?


Kpn


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 5, 2020

Hi @ramazancanbolat! Bellen kan inderdaad het beste in dit soort gevallen. Maar als je jouw gegevens in je Forum profiel zet (naam, postcode + huisnummer, klantnummer) kan ik het een volgende keer ook voor je in orde maken!


Goedemiddag ik had gisteren gebeld ik heb nog steeds geen wifi


Ik had gisteren gebeld ik heb nog nog steeds geen internet thuis 


SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • May 5, 2020

Heb je al je contractgegevens in je profiel gezet? Dan kan Suzan meekijken :)


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Ramazan, op je opgegeven postcode en huisnummer vind ik geen bestelling bij ons. Is dit een verhuizing? En zo ja, wat is het oude adres? Zou je dit hier willen invullen?