Skip to main content

Mijn direct online pakket bundel van 100gb is op. Ik lees op meerdere plekken dat ik gewoon naar 0800-0402 moet bellen, en dat het dan automatisch zou moeten kunnen. Dit is bij mij echter niet het geval, ik krijg alleen te horen dat de klantenservice niet open is en ik maandag maar terug moet bellen. Is er een andere mogelijkheid tot opwaarderen?

@TwanSc helaas moet je wachten tot morgen dan is de klanten service hiervoor  bereikbaar

Hallo ​@TwanSc 

Je belt wel met het telefoonnummer wat bij KPN bekend is als jouw contactnummer?
Dan zou het opwaarderen zelfs automatisch aangeboden moeten worden.

Krijg je de Voice Response computer aan de lijn en kan je een boodschap inspreken?
Of krijg je direct die boodschap “klantenservice is niet open” te horen.

@RBxx Ik bel inderdaad met het bekende contactnummer, en ik krijg wel de voice response compute aan de lijn. Mijn boodschap kan niet veel duidelijker: "(ik wil mijn)noodpakket opwaarderen". Daarna geeft hij dan direct aan dat ze niet open zijn.

Oei, dat is vervelend. Als je daar niet doorheen komt dan vrees ik dat je tot morgen zonder data zit.

Ik kijk nog even of ik een KPN moderator kan bereiken.

@TwanSc De storingsdienst is ook in weekend bereikbaar. Dus wat zou gebeuren als je in de computer roep "Moord, brand, storing!!!!”

Goedemorgen ​@TwanSc, dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

@TwanSc De storingsdienst is ook in weekend bereikbaar. Dus wat zou gebeuren als je in de computer roep "Moord, brand, storing!!!!”

Heb je dit nog geprobeerd? Op die manier zou je doorverbonden moeten worden met een medewerker die vervolgens je noodpakket alsnog op kan waarderen. Laat je ons weten of dat is gelukt? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan kijk ik graag of ik je noodpakket vanaf hier voor je kan opwaarderen. Zou jij in dat geval alvast je profiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?

@TDN ​@Jan van KPN Storing roepen heeft inderdaad geholpen! Ik ben doorverbonden naar de storingsdienst en die hebben de simkaart weer opgewaardeerd. Bedankt voor jullie hulp!

Top, goed om te lezen dat het op die manier alsnog is gelukt ​@TwanSc en ook bedankt dat je dit hier nog even aan ons hebt willen laten weten!
Voor nu een mooie zondag toegewenst en mocht je ons nog een keer nodig hebben dan weet je ons te vinden :) 

Reageer