Skip to main content
Beantwoord

Noodpakket, verlate oplevering KPN

  • March 7, 2020
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb paar wekrn geleden kpn aan gesloten en op 5/3/2020 zou ik aan gesloten zijn maar nu hoornik tot 31/3/2020  zou ik een noodpakket mogen 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Pjan . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je aansluiting langer op zich laat wachten. Als dat door onze schuld komt heb jij zeker recht op een noodpakket.

Ik wil dit graag voor je onderzoeken. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2020

Ik neem aan dat ik hier op rechr heb 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 9, 2020

Hoi @Pjan . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je aansluiting langer op zich laat wachten. Als dat door onze schuld komt heb jij zeker recht op een noodpakket.

Ik wil dit graag voor je onderzoeken. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 12, 2020

Joe @Pjan, helaas hebben we nog geen reactie van je ontvangen. Betekent dat goed nieuws? Heb je het noodpakket ontvangen of is je aansluiting al gerealiseerd? We horen het graag :) 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.