Skip to main content

Hallo,

Voor een paar weken had ik één noodpakket van KPN om internet en TV te kregen. Op 12 maart heb ik het pakket naar KPN teruggestuurd. Hoewel ik het deed, kreeg ik een SMS dat zegt dat KPN heeft het pakket nog niet ontvangen. Eigenlijk staat op mijn PostNL app dat het pakket bezorg is. Ik begrijp niet wat is er met het pakket gebeurd. Ik wil graag een oplossing hebben, want ik heb het toch terug naar KPN gestuurd.

 

 

Dat is niet zo mooi @joanamarques 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit nazoeken in hun systeem.

Heb je het eventueel bij je buren gevraagd of hun je pakketje hebben aangenomen? :thinking:


Dennis, eigenlijk heb ik het noodpakket gekregen en gebruikt zonder problemen. Daarna, stuurde ik het terug naar KPN. Op PostNL app staat dat het bezorgd is maar KPN zegt dat ze het niet hebben ontvangen.


Dennis, eigenlijk heb ik het noodpakket gekregen en gebruikt zonder problemen. Daarna, stuurde ik het terug naar KPN. Op PostNL app staat dat het bezorgd is maar KPN zegt dat ze het niet hebben ontvangen.

@joanamarques naar welke adres heb je het gestuurd? Naar deze adres:

KPN

Antwoordnummer 10119 

2400VB Alphen aan den Rijn

Dan vind ik het raar dat ze het pakket niet hebben gehad. 


Ja het adres klopt.


Hi @joanamarques, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dit komt helaas wel vaker voor, dan is hij ergens nog niet bij ons aangemeld. Ik zie dat je hier maandag ook contact over hebt gehad. Heb je daarna nog een sms ontvangen? Wij kunnen namelijk melden, met de 3S code, dat je heb hebt teruggestuurd en dan zou je geen berichten meer van ons moeten krijgen!


Hi Susan,

Sinds maandag heb ik geen sms ontvangen. Dus ik weet niet zeker als het pakket bij KPN is.


@joanamarques, dan is het bij deze geregeld en heeft mijn collega het gemeld en is hij vast en zeker ergens weer teruggevonden! :smile:


@Susan_  helemaal prima! Dank je wel :)


Graag gedaan hoor! :smile:


Reageer