Skip to main content

Nu alweer 7 weken geen werkend glasvezel. Ik heb een noodpakket gekregen, heel fijn als het werkt. Helaas doet de Wifi van mijn noodpakket vanaf afgelopen vrijdag het niet meer. Ik heb het nog 2x op laten waarderen maar het werkt niet. Vanaf vanmiddag ontvang ik alleen nog Ned 1, 2 en 3 met de Digitenne. Van alles geprobeerd maar helaas..

Ook heb ik nog een "dongel" ontvangen om in mijn eigen router te steken zodat ik van mijn normale wifi gebruik kan maken. Dit is maar eenmalig op te waarderen heb ik mij van de week laten vertellen door medewerker aan de telefoon.  Waardeloos en zéér frustrerend dit!!

 

Hoi @Claudje78 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je even telefonisch contact opnemen met de storingsdienst van KPN, om samen met een medewerker te kijken wat er aan de hand is, maar ook voor een passende oplossing.
Ik denk dat er mogelijk een defect zit in het tijdelijk 4G modem, die je in het noodpakket hebt gekregen.

Telefoonnummers:

  • 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De storingsdienst is bereikbaar:

  • 24 uur per dag en 7 dagen in de week (inclusief feestdagen)

Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing en je wordt doorverbonden.


Reageer