Skip to main content
Antwoord

Noodpakketbundel is op, hoe kom ik aan meer internetbundel?

• November 13, 2025
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een noodpakket met Alcatel Mobile Wifi. Sim-kaart is leeg. Oor Prepaid opwaarderen heb je een 06 nr nodig. Maar dat heb ik dus niet. Wel een heleboel andere nummers. Hoe kom ik aan meer internet?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@mvanappeven, dit ging niet helemaal lekker als ik het zo lees. 

Sinds kort is er ook een manier om dit zelf te doen via onze Volg je storing pagina. Je logt daar in met je KPN ID. 

Ik zal dit hier ook onder de aandacht brengen, excuses voor de omslachtigheid. 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 13, 2025

Hi ​@mvanappeven ,

Je kunt via de klantenservice (0800-0402) vragen om een nieuwe bundel. Volgens mij kan dat via het keuzemenu als je met het telefoonnummer belt waarop het contract geregistreerd staat. Met een ander nummer bellen kan ook maar dan zal het via een medewerker moeten gaan. Je kunt dan ¨storing¨ inspreken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 13, 2025

Maar de lege SIM kaart zit er nog gewoon in hoor. Klantenservice stuurt steeds links naar Prepaid. Ik zal morgen inderdaad maar "storing" zeggen, dat krijg ik tenminste iemand aan de lijn.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 13, 2025

Ik had het verkeerd gelezen, sorry.  Hopelijk lukt het via een medewerker wel, mocht dat niet zo zijn laat het even weten. 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 14, 2025

Blijkbaar moet ik elke keer bellen als de GB's op zijn. Het lukte pas na 4 keer doorverwezen te zijn naar de website om een medewerker te spreken. Valt niet mee.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 16, 2025

Hi ​@mvanappeven, dit ging niet helemaal lekker als ik het zo lees. 

Sinds kort is er ook een manier om dit zelf te doen via onze Volg je storing pagina. Je logt daar in met je KPN ID. 

Ik zal dit hier ook onder de aandacht brengen, excuses voor de omslachtigheid.Â