Skip to main content

Op 10 december kreeg ik een bericht dat ik -ongevraagd- was overplaatst in het nieuwe glasvezelprogramma.
Op dezelfde dag ontving ik ook een bericht dat er nieuwe apparatuur was opgestuurd. 
De volgende dag ontving ik een bericht dat de apparatuur was afgeleverd -bij de buren-. Het is echter nooit bij mij of mijn buren afgeleverd zoals post.nl aangaf. 

Ik heb ontelbare uren geprobeerd contact met jullie op te nemen, in de jaren van mijn abonnement heb ik altijd op tijd betaald en nu ik eis een antwoord. Het is onmogelijk om elke maand te betalen voor een dienst waar je geen contact mee hebt.

Mvg, 

KZ

Hallo ​@Kat Sugar , als je nu nog op DSL zit (want je kan je glasvezel niet gebruiken) betaal je toch voor die dienst?

Wanneer zou het pakket bezorgd moeten zijn? Postnl geeft aan dat het soms 5 dagen kan duren nadat een status op “bezorgd” staat, maar dat zou eigenlijk niet moeten voor komen.

Het is inderdaad wat vreemd dat KPN geen gehoor geeft: heb je al geprobeerd de helpdesk te bellen via 0800-0402 ?

Reageer