Skip to main content

Avond,

24-12-2020 is de woning voorzien van glasvezel in het huis. Op 24-12-2020 direct al door de monteur en mijzelf kpn op de hoogte gebracht dat er een nt kastje geleverd moet worden. Zonder is er geen verbinding.

 

Als ik na 24-12 meerdere malen contact heb gehad met kpn, waarbij ik medewerkers aan de telefoon krijg die niet weten wat een nt kastje is of wat ermee bedoeld wordt dan zakt me de moed in de schoenen. 

Oplevering zou dus 24-12 gebeuren. Abbonement is al reeds afgeschreven dat is vrij vlot. Er zou een case van gemaakt zijn maar tot heden nergens bericht over gehad.

 

Misschien dat er hier een medewerker is die me verder kan helpen. Zou een beetje lullig zijn dat me moeder nog weken moet wachten op een kastje dat gewoon standaard geinstalleerd dient te worden bij het na binnen brengen van de kabel in een woning.

Is er al een datum bekend?

Mvg

Probeer het eens op https://www.kpnnetwerk.nl/


Hoi @Raymond18, welkom hier. 

Jouw moeder zou dus over naar glas, maar er is nog geen NT geplaatst? Nog steeds niet? Kun je een foto van de aansluiting sturen mocht deze er nog niet zijn. En wil je ook jouw profiel voorzien van gegevens en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken. 


Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik het graag.