Skip to main content

Zomaar een vraag die spontaan in mijn brein opborrelende. Stel je voor ik heb een oude NTU met een snelheid van 100 Mbit voor mijn verbinding en een modem met wan verbinding van 1 Gbit. In een rommeldoos ligt een NTU met een snelheid van 1 Gbit. Als ik deze uitwissel gaat mijn verbinding dan stabieler worden ? Ga ik problemen krijgen omdat elke NTU een eigen mac-adres heeft en daardoor niet geaccepteerd zou worden ?

Goedemorgen @Hondekop en bedankt voor je bericht :) 

Ik zie dat je al heel veel input hebt gehad van de community en ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad. Op 20 september gaf je aan dat alles 10 dagen liep zonder herstart; heb je hierna nog problemen gehad? 


Nieuw record met dit modem, al 13 dagen. Jammer dat je topic gebruikt wordt voor discussies van reageerders onderling. Ik weet genoeg.


Goed om te lezen dat je een nieuw record hebt gevestigd @Hondekop en bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een discussie tussen reageerders al kan dat natuurlijk altijd gebeuren op een openbaar forum! Desondanks hoop ik wel dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gegeven. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben dan kun je ons uiteraard altijd aanspreken. Bellen met het gratis nummer 0800 0402 kan ook zodat je direct contact hebt met een collega van me. 


Reageer