Skip to main content
Goedendag,



het nummer van mijn dochter is over gegaan van prepaid naar Sim only.

Zij het doordat ze een nieuwe simkaart moest tijdelijk een nieuw nummer omdat haar huidige nummer over gezet zou worden.

als ik nu in mijn kpn MB’s wil delen staat er nog steeds het tijdelijke nummer, hoe passen wij dat aan?



grt Joyce
Hi Uiltje, welkom hier. Je moet in dit geval simpelweg het juiste nummer opnieuw toevoegen onder KPN Compleet. Dit kun je hier doen. Laat je even weten of het lukt? Zo niet, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hallo Alex



het is dus niet gelukt, als ik op de site inlog kan ik alles inzien maar niet dat kopje met dat tijdelijke andere nummer weg halen.

en als ik mijn dochters huidige nummer wil toevoegen krijg ik een melding dat het toevoegen niet lukt.

snap er niks van,



grt joyce
Dan ga ik het ook proberen. Mag ik je nogmaals vragen om je profiel in te vullen inclusief het 06-nummer waar het om gaat?
06 nummer toegevoegd. Maar mijn klantnummer weet ik niet uit mijn hoofd.

adres staat er ook bij. Hoop dat jullie het snel kunnen aanpassen.
sorry heb mijn 06 aangeven ik zal kijken of ik mijn dochters nummer erbij kan zetten. Gaat om haar nummer
Het nummer eindigend op 920? Is dat nummer wel actief? Ik kan het bij ons helemaal niet vinden. Mag ik ook nog het tijdelijke nummer van je? Zie meerdere namelijk op jullie adres.
Het nummer 920 was een tijdelijk nieuw nummer en is niet meer actief, die moet er dus uit.

Het nummer wat ik net bij mijn instellingen schreef van mijn dochter moet er voor in de plaats komen.

is een Sim only nummer eindigd op 59.

andere 3 mobiele nummers zijn van mij partner en zoontje.
Gevonden en ik snap het nu. Het nummer eindigend op 59 is sinds 25 juni Compleet. Ik ga dit opnieuw aanmelden zodat het zichtbaar wordt. Dit kan 30 minuten duren. Laat je mij het even weten? Anders moet ik iemand anders inschakelen.
Hallo,

het is gelukt hoor top dank je wel. Alleen heb je het oude nummer eindigend op 920 er niet uit gehaald. Of duurt dat nog even?
Graag gedaan, ik zie hem er ook nog tussen staan. Ik gok dat ik dat ben vergeten, nu alsnog in gang gezet. Laat het me even weten als het overmorgen nog steeds niet weg is.