Skip to main content

Wat is het nummer van de Kpn helpdesk coor glasvezel storing. Ik heb in Breda al de hele ochtend tot nu 13:42 geen internet.

De klantenservice is bereikbaar op 0800-0402 gratis. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken. 


Thanks


Hoi @Jeroen076, welkom op het KPN forum. Ervaar je een storing? Dat is erg onhandig. Vooral nu!

Heb je ook online gecontroleerd of dit een dienstgenerieke storing is? Wanneer er meerdere klanten in jouw regio dit bij ons hebben gemeld, dan zijn we hier al van op de hoogte. We gaan dan zo snel mogelijk de stroring verhelpen. Op onze site: KPN Problemen & Storingen kun je met behulp van je postcode zien of er een storing (of onderhoudswerkzaamheden) speelt. 

Geen storing bekend? Dan zit er misschien in je thuisnetwerk een obstakel. Met dezelfde tool kun je dat stap voor stap doorlopen. Wil je dat eens proberen? Mocht je er niet uitkomen, laat het ons weten waar je tegenaan loopt. We helpen je graag :)


Handig? Een storing van internet online checken terwijl je geen internet hebt…


Handig? Een storing van internet online checken terwijl je geen internet hebt…

Hah. Dat klinkt inderdaad wel heel tegenstrijdig moet ik toegeven, Peter :grin:

Maar, de topicstarter heeft ook zijn weg hier naar het forum gevonden. Dat ging vast niet per postduif :wink:
Ik vermoed dat Jeroen, net als meer klanten, een mobiel abonnement met internet heeft. Daaarmee kun je onze site: KPN Problemen & Storingen ook bezoeken. 


Is alles weer in de lucht, @Jeroen076? Wanneer je onze hulp nog nodig hebt hoor ik het graag. We staan voor je klaar :)


Reageer