Skip to main content
Antwoord

Om de haverklap SMS'jes over storingen

• April 16, 2025
  • 9 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik krijg om 9.00uur een melding van storingen op mijn postcode gebied!

Om 9.02uur een melding dat de storing is opgelost!

Wat is dit allemaal?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Inmiddels is er een weekend overheen gegaan ​@Fred Boersma. Hoe is de verbinding op dit moment? Intussen weer stabiel of zijn er nog altijd storingen? Mocht het zo zijn dat er nog altijd storingen zijn, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice. Een medewerker kan dan eens goed de gehele verbinding doormeten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 16, 2025

Hallo ​@Fred Boersma ,

Dat was een hele korte storing. Je wordt wel goed op de hoogte gehouden! 

• April 16, 2025

Dat dacht ik ook, maar was er wel een storing ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2025

Krijg wel veel storingen over een kapotte kabel!

3 of 4 keer per week!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Fred Boersma. Welkom op de KPN Community! 

Ik kan mij voorstellen dat het wat storend wordt als je meerdere keren per week hetzelfde bericht ontvangt over een kapotte kabel. Heb je ook daadwerkelijk last van een storing of alleen van de berichten? En houden de berichten nog steeds aan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 18, 2025

Krijg nog steeds die berichten!

Echtgenoot werk thuis en heeft de hele dag internet nodig!

Als er een storing is, heeft zij enkele minuten uitval, na 5minuten werkt het weer en krijg ik een sms bericht dat de kabelbreuk verholpen is!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Inmiddels is er een weekend overheen gegaan ​@Fred Boersma. Hoe is de verbinding op dit moment? Intussen weer stabiel of zijn er nog altijd storingen? Mocht het zo zijn dat er nog altijd storingen zijn, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice. Een medewerker kan dan eens goed de gehele verbinding doormeten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2025

Heb nu het volgende probleem:

Het beeld van de televisie bevriest zo af en toe, en krijg dan een melding dat er geen internet verbinding aanwezig is!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hopelijk is je vorige probleem wat betreft de berichten al wel opgelost. Maar niet zo fijn dat nu het volgende probleem opduikt. Heb je al eens gebeld met de helpdesk, zoals Jeroen aanraadde, om te controleren of er (echt) iets aan de hand is met je verbinding? 

En kun je ook vertellen welke tv-ontvanger je hebt en hoe deze is aangesloten op de Experia Box? Is dat draadloos of rechtstreeks bekabeld? Of wellicht heb je een internetkabel lopen naar een Wifi versterker vanaf de tv-ontvanger? Laat het maar weten.

• April 24, 2025

Verbinding via DSL of glasvezel ?