Skip to main content
Beantwoord

Omega profiel opsturen voor glasvezelkabelaansluiting buitengevel

• April 5, 2026
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Het volgende probleem doet zich voor. Ik had eerst een geveltuintje maar dat moet weg van de gemeente én er wordt opnieuw bestraat. De glasvezelkabel zit boven maaiveld en ligt dus nu bloot. Is er een mogelijkheid dat er een omega profiel opgestuurd wordt naar me zodat ik dit zelf op de gevel kan maken of kan de KPN dit kosteloos komen doen. Bijgevoegd foto's van de kabel.

Met vriendelijke groet,

Jack 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Dat laatste, een KPN monteur kan hier een u profiel op monteren. Als u diensten heeft van KPN via de klantenservice een monteur aanvragen. U moet akkoord gaan voor eventuele kosten, maar die zijn enkel van toepassing als u zelf de storing of beschadiging heeft veroorzaakt. Dat is uiteraard niet het geval, de KPN monteur heeft hier te hoog geboord.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • April 5, 2026

Dat laatste, een KPN monteur kan hier een u profiel op monteren. Als u diensten heeft van KPN via de klantenservice een monteur aanvragen. U moet akkoord gaan voor eventuele kosten, maar die zijn enkel van toepassing als u zelf de storing of beschadiging heeft veroorzaakt. Dat is uiteraard niet het geval, de KPN monteur heeft hier te hoog geboord.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 7, 2026

Goedemiddag ​@Jack de R , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Goede en ook terechte vraag die je stelt! Eigenlijk kan ik niks meer toevoegen aan het bovenstaande bericht van ​@Ik_Combineer en daarom heb ik zijn bijdrage ook gemarkeerd als 'best answer'. Ik ga er vanuit dat je hiermee weet waar je aan toe bent en wat je te doen staat maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat dit dan ook vooral weten! Voor contact met de klantenservice kun je tegenwoordig zelf een belafspraak inplannen, wel zo makkelijk 👌🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2026

Dank jullie wel, het is duidelijk, ik ga actie ondernemen! 

Met vriendelijke groet,

Jack