Skip to main content

Hallo, kan ik mijn experiabox v10 omruilen voor een V12?

Hallo @rtfkerkhof 

Wat is er mis met de Experia Box v10? KPN ruilt een goede Experia Box in principe niet om. Alleen bij een defect zal KPN tot omruil overgaan. Of dat dan de KPN Box 12 wordt is trouwens geen zekerheid.


Inderdaad als hij goed werk, zou ik heb behouden.

De V10 is een goede box, ik heb hem al enkele jaren nu.


Hoi @rtfkerkhof, ik ben ook benieuwd wat er precies is met jouw V10. Als die nog goed werkt, is er geen reden om die om te ruilen naar een ander type. Als de V10 het niet goed meer doet, zal die vervangen kunnen worden door een andere V10.  Zou je kunnen toelichten wat er met jouw Experia Box is?


Het probleem is dat mijn snelheid behoorlijk schommelt. Via laptop regelmatig 25 Mb download, via iPhone 195 Mb. Ik maak gebruik van kpn superwifi, dus wifi experia box is uitgeschakeld. Had de hoop dat dit via v12 wel ingeschakeld wordt naast de kpn superwifi


Als je nu ook een SuperWifi punt bij de Experia Box hebt staan heeft het geen meerwaarde om een Experia Box te hebben waarvan de WiFi aanstaat, het SuperWifi punt heeft die functie overgenomen. Je kunt de Wifi manager op onze site doen, het kan zijn dat bijvoorbeeld het kanaal van het netwerk aangepast moet worden en dat het daarmee beter wordt. Een andere Experia Box zal daarvoor geen verbetering geven.