Skip to main content

Ik wil ook graag mijn v7 inruilen.  Wij hebben regelmatig last van.  

 

Alvast bedankt,

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemorgen @kerfuffle, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De V7 kunnen we inderdaad voor je omruilen. Fijn dat je jouw gegevens al had aangevuld , daardoor kon ik het direct aanvragen!

Morgen na 14.30 kan je jouw huidige Experia Box omruilen voor de nieuwe Experia Box bij Paagman aan de Frederik Hendriklaan 217 in 's-Gravenhage. Graag de Experia Box met stroomadapter in een doos stoppen, en hierop het ordernummer (3725575) en retour adres schrijven (KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn). Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen!​​

Ik hoor graag of het gelukt is. Een kleine tip, maar een foto van hoe alles nu aangesloten zit op je Experia Box. Dat maakt het installeren van de nieuwe een stuk gemakkelijker ;)

 


Dank je wel!  Ik zal het doen.  

 

 


@kerfuffle, is het gelukt met het installeren van de nieuwe Experia Box? :smile:


Het is gelukt beneden. Boven hebben wij een WiFi versterker, en ik denk dat ik een reset moet doen. Maar beneden is helemaal goed. 


@kerfuffle, fijn om te lezen! Het kan zijn dat de WiFi versterker inderdaad even een zetje nodig heeft middels een reset of nieuwe installatie. Een reset hangt af van welke WiFi versterker je hebt, vaak gaat dit door middels van het knopje aan de zijkant. 

Het opnieuw installeren kan je vinden op deze website. 


Ik wil graag mijn Experiabox v7 omruilen voor een nieuwere versie.

Hij is behoorlijk op leeftijd en heeft duidelijk zijn beste tijd gehad.

Ik moet hem zo nu en dan opnieuw opstarten etc. En het WIFI is ook niet meer je van het.

Na het proberen van de diverse leuke tuning mogelijkheden  van KPN verbetert eea niet echt.

Dus,,,,,,


Dag @ejgroep, het snelste gaat dit door gratis te bellen met KPN op 0800 0402  (24x7).

Deze V7 wordt direct omgewisseld voor een recenter model. Bel direct dan heb je ws. woensdag al een nieuwe.


Dag @ejgroep, het snelste gaat dit door gratis te bellen met KPN op 0800 0402  (24x7).

Deze V7 wordt direct omgewisseld voor een recenter model. Bel direct dan heb je ws. woensdag al een nieuwe.

Dat is inderdaad sneller. Mocht dat niet lukken, vul dan even je profiel in. Dan kunnen we een omruilafspraak maken bij een Post NL punt bij jou in de buurt. :)


Reageer