Skip to main content

Hallo, ivm intensief gebruik van onze WiFi door gasten, wil ik mijn persoonlijke apparatuur (smart tv, muziek installaties) die op de WiFi zijn aangesloten afschermen voor gasten. Ik heb geprobeerd een gastnetwerk op onze Experia Box V8 aan te maken, maar dit is me niet gelukt.

Vraag: Is het mogelijk om een gastnetwerk aan te maken op de V8. Zo niet, dan wil ik graag mijn V8 omruilen voor een V10 (want ik begrijp dat de V10 wel deze optie heeft.)

Alvast bedankt voor de hulp.

Een gastnetwerk is inderdaad niet mogelijk op de v8. Helaas wordt om die rede het modem niet omgeruild. Als ze em al om zouden ruilen krijg je tegenwoordig meestal de v10a. Die heeft ook geen gastnetwerk zover ik weet.


Hoi @Join2003 
Kijk hier of je de V8 kunt omruilen.
Bovenstaande link werkt alleen bij je thuis.


Hoi @Join2003, welkom bij ons op het forum. We kunnen de V8 inderdaad niet omruilen zoals Joep al noemde. Je kunt de link die huistijger noemt proberen, maar ik verwacht dat de V8 daarmee niet omgeruild zal kunnen worden. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar een access point die je achter de Experia Box aansluit, met daarop een gastnetwerk, zodat je die kunt gebruiken.


Een gastnetwerk is inderdaad niet mogelijk op de v8. Helaas wordt om die rede het modem niet omgeruild. Als ze em al om zouden ruilen krijg je tegenwoordig meestal de v10a. Die heeft ook geen gastnetwerk zover ik weet.

De V10a heeft wel een gastnetwerk
 

 


Hoi @Join2003, welkom bij ons op het forum. We kunnen de V8 inderdaad niet omruilen zoals Joep al noemde. Je kunt de link die huistijger noemt proberen, maar ik verwacht dat de V8 daarmee niet omgeruild zal kunnen worden. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar een access point die je achter de Experia Box aansluit, met daarop een gastnetwerk, zodat je die kunt gebruiken.

Hoi Jasper, dit is niet echt een antwoord waarop ik had gehoopt. Dit is een antwoord dat ik zelf ook kan Googlen.


Ik snap dat je liever een ander antwoord had gelezen, maar dit is hoe de vork in de steel zit. Iets anders kan ik er ook niet van maken.