Skip to main content
Beste ... ,



ik heb 3 KPN Experia wifi’s, 2 gekregen van KPN en 1 gekocht in de KPN webshop. Ik gebruik ze nu al een geruime tijd niet meer omdat ik het bereik en de roaming behoorlijk tegen vind vallen en de roaming update uitbleef.



De insteek van het plaatsen van deze 3 was dus 1 groot sterk netwerk te creëren met goede roaming en/of mesh. Met deze apparatuur heb ik helaas niet het gewenste resultaat gehaald.



Eerder op dit forum ben ik erg goed geholpen en zodoende kon ik weer terug naar mijn oude situatie echter helaas zonder roaming/mesh.



mijn vraag is nu of het mogelijk is mijn Experia wifi’s

om te ruilen tegen de nieuwere wifi versterkers die wel mesh ondersteunen en mij wederom een gelukkige KPN klant maken? 😬
Die nieuwe witte ronde dingen zijn niet gratis. Die zul je gewoon moeten betalen.
Ok, helder tnx!

Ik was in de veronderstelling dat dit de verbeterde opvolger was van de Experia wifi.
Misschien zijn ze dat wel, maar tot op heden heeft in ieder geval nog nooit iemand die dingen gratis gekregen. Voor zover ik weet.



Als je op dit moment die wifi optimalisatie tool van KPN doorloopt, dan kan het zo zijn dat je aan het einde versterkers aangeboden krijgt. Je krijgt dan de keuze uit 2 gratis Experia WiFi's (die heeft u ook gekregen als ik het goed begrijp) of die nieuwe ronde witte dingen voor 99 euro.



Die 99 euro is wel goedkoper dan in de shop. Want daar betaal je ... 150 euro ofzo? Voor 150 euro kan je ook wel een mooi setje van tp-link aanschaffen ofzo. Dan heb je zeker net zoveel waar voor je geld.
Hi Roel.



Wat hiervoor wordt vermeld klopt, de witte apparaten worden niet gratis verstrekt. Wel zoals al vermeld iets goedkoper dan normaal wanneer je het stappenplan volgt.