Skip to main content
Beste,



Medio maart heb ik via de KPN winkel een extra mobiel abonnement afgesloten. De vriendelijke en zeer behulpzame dame in de winkel merkte op dat ik een KvK inschrijving had en dat het omzetten van mijn alles-in-één pakket naar een zakelijk abonnement nu voordelig was (eerste drie maanden korting). Alle voordelen/extra zou ik behouden. Uiteraard hebben we dit gecontroleerd, maar één ding was mij aan het oog ontsprongen.. er zit wel Spotify premium bij, maar tegen betaling.



Vanwege de korting en de lage bedragen heb ik de laatste twee facturen eigenlijk niet goed bekeken.. (ok.. stom..), maar bij de derde kwam ik er achter dat er voor Spotify extra kosten in rekening worden gebracht.



In eerste instantie dacht ik ok, jammer niet gezien. Niks mee opgeschoten zo (kosten Spotify en het voordeel van de korting heffen elkaar dit jaar dan 'op') en ik dacht ik switch dan met een jaar wel weer terug naar een particulier abonnement, dat is dan toch net even voordeliger.



Echter iemand wees me er van de week op, dat Spotify nu ook niet meer gratis is bij een 'nieuwe' particuliere abonnementen.. Klopt dit? Of kan ik nog nog terug naar mijn 'oude' abonnement... (nu of desnoods na één jaar...)



Lang verhaal samengevat. Ik vond de hulp en suggestie van de dame in de winkel eerlijk waar top. Heel behulpzaam en beide dachten we echt alles gecontroleerd te hebben (snelheid, eredivisie live, extra kastje, etc), alleen er nu op terugkijkend had ik toch niet moeten switchen.. Helaas merk ik het zelf ook veel te laat op (door de afwijkende bedragen van de tijdelijke korting).
Hallo @Robert31, welkom terug! Dat is wel erg zuur: denk je geweldig geholpen te zijn, heeft het onder de streep nog niet zoveel nut. Mijn collega had daar ook naar moeten kijken natuurlijk! Als je wilt, kan ik contact opnemen met de winkel en aangeven dat dit is gebeurd. Zo leert iedereen er iets van en wordt er een volgende keer nog beter op gelet of alles daadwerkelijk is benoemd. Zou je in dat geval je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en me laten weten je wanneer in welke winkel bent geweest?



Voor wat betreft de eigenlijke vraag kan ik je niet verder helpen 😞. Het is inderdaad zo dat we Spotify Premium bij de nieuwe abonnementen niet meer gratis aanbieden en we kunnen de oude abonnementen helemaal niet meer terugzetten. Je zit dus 'opgescheept' met een betaalde versie van Spotify Premium, mooier kan ik het helaas niet maken!
Ook in de oude abonnementen was Spotify niet gratis maar eigenlijk 'inbegrepen'. (die abo's waren tenslotte ook duurder)

Bij de oude abonnementen Alles in 1 Standaard en Premium is inmiddels de oude korting op Spotify (50%) gecorrigeerd naar de huidige korting (10%) t.o.v. Spotify via Spotify zelf.

Dit is ook gedaan bij de oude(re) mobiele abonnementen met Spotify inclusief.
Dank voor de aanvulling Peter! Ik hoop dat het duidelijk is, ondanks dat het niet is wat je wilde horen. Excuses hiervoor!