Skip to main content

Ik overweeg om internet van prive naar zakelijk om te zetten, behoud ik mij combi kortingen op de mobiele abonnementen en amusement dan nog?

Tevens had ik de vraag of ik bij deze omzetting ook kan profiteren van de actie voor nieuwe zakelijke abonnementen (250 tegoed bon of 1 jaar gratis internet)

Hallo @Mdevente 

 

Als je naar kleinzakelijk gaat dan hou je die korting, zie dit kennisbank artikel over Combivoordeel:

 

Stukje daaruit:

Wat zijn de voorwaarden van KPN Combivoordeel?

Je hebt recht op Combivoordeel als je consumenten en/of kleinzakelijk Internet, TV, Mobiel en/of Entertainment van KPN combineert én deze abonnementen op hetzelfde adres aangemeld staan. 

Alle abonnementen binnen 1 registratie moeten op hetzelfde adres aangemeld staan. Dus bijvoorbeeld allebei op postcode 1000 AA met huisnummer 2A.

  • Voor KPN Mobiel abonnementen is het factuuradres leidend.
  • Voor KPN Thuis abonnementen is het leveringsadres leidend.

 

Je ontvangt géén Combivoordeel bij de volgende producten of diensten:

 

Combivoordeel vervalt als je niet meer voldoet aan de voorwaarden. Ga je bijvoorbeeld verhuizen, vergeet dan niet om ook het adres van jouw mobiele abonnementen aan te passen. Doe je dit niet, dan vervallen je voordelen.

De uitgebreide voorwaarden voor Combivoordeel vind je hier.

 

 

Als je overstapt van KPN Consumenten naar KPN EEN wordt je wel als nieuwe klant gezien maar dan vervalt je Combivoordeel, stap je over op Kleinzakelijk dan val je nog steeds binnen het segment ‘consumentenmarkt’ en wordt je niet aangemerkt als nieuwe klant.

 

Bij KPN EEN gelden andere deals, zo te zien niet die met de € 250 bon, gratis internet voor een bepaalde periode heb je trouwens bij geen van beide, wel korting gedurende een bepaalde periode afhankelijk van de contractsduur.