Skip to main content

Ik heb nu glasvezelaansluiting in mijn woning. Tot en met heden komen alle signalen binnen via de ADSL-telefoonlijn.

indien ik mijn compleet-abonnement omzet naar een glasvezelabonnement dan vervalt ineens mijn gratis Spotify-Premium! Indien ik dat ook in mijn nieuwe (glasvezel) abonnement wil, dan kost mij dat ineens €10 per maand erbij, waardoor ik dus van €70 p/mnd ga naar €80 p/mnd.

zo kan ik óók wel beloven dat een glasvezelabonnement geen extra kosten met zich mee brengt!!

 

 

 

Hoi @Giblim57! Welkom op ons forum. 

Bij sommige oudere proposities boden we Spotify Premium inderdaad gratis aan. Tegenwoordig doen we dat niet meer. Niet meer bij onze glasvezelabonnementen, maar ook niet meer bij onze koper abonnementen. Ik vermoed dat je op dit moment nog een oudere abonnementsvorm hebt waar Spotiy Premium wel gratis was. Wanneer je dit abonnement om zou zetten naar glasvezel maak je automatisch gebruik van de nieuwere proposities waar dus geen gratis Spotify Premium meer bij zit. 

Wel kun je nog korting krijgen op Spotify Premium via ons entertainmentvoordeel.Â