Skip to main content

Goedendag,

 

ik ben nieuw hier. Kan ik hier een migratie van koper naar glas aanvragen?

 

Mijn situatie is niet standaard, mijn adres staat bekend als een NL9 adres. Dit omdat de benedenbuurman na twee verloren opgenomen snipperdagen het zo zat was dat hij bij de derde en laatste poging niet thuis was toen ze toevallig wel kwamen. Mijn vezel loopt via zijn meterkast (en ook via de daaronder wonende buurman, mijn woning ligt op de tweede verdieping).

Een haalbaarheidsonderzoek werd geweigerd omdat volgens die medewerker ik op glas wordt aangesloten zodra ik het bestel. Maar ik kan het niet bestellen, koper wel maar glas niet. Beetje een kip en ei verhaal. Ik heb nu een 200 Mbs koperlijntje maar had voor hetzelfde geld ook glas kunnen hebben.

Inmiddels heeft de buurman beloofd thuis te zijn voor een nieuwe poging. Het gaat als ik het goed begrepen om een CUF migratie, dat zegt mij niks maar jullie vast wel. Het gaat me alleen om een werkende aansluiting in de meterkast, de binnenbekabeling leg ik liever zelf aan.

 

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

 

Quigg is niet m'n echte naam, die staat wel in het email adres.

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

Hoi @quigg . Ik wil graag even kijken hoe jouw specifieke situatie is.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Dag Erwin,

 

bedankt alvast, ik heb het profiel aangevuld.


@quigg Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Hoi Erwin, bedankt voor je hulp tot dusver, ik wacht rustig af.


@quigg Ik heb wat handelingen verricht en ik heb je voicemail ingesproken.  Kun je me via privéberichten op de hoogte houden van eventuele mailtjes die je ontvangt?


Bedankt, Erwin! De voicemail is goed ontvangen en ik hou je op de hoogte via DM.


Reageer