Skip to main content

er stonden vanochtend 4 medewerkers van Volker S. voor de deur. Ze spraken geen Nederlands en kwamen de glasvezel installeren. Ik heb van de KPN geen mededeling ontvangen. Dus ik heb ze weggestuurd ook al hadden ze een KPN hesje aan. Je weet tegenwoordig niet meer wie je wel of niet kunt vertrouwen. Ik laat trouwens ook niet zo maar 4 mannen in huis. Ze kwamen net tegelijk met de thuiszorg ...ook dat nog.

Ik wil eerst weten wat en hoe ze het gaan doen. De evt aansluiting ligt voor de deur klaar. 

Ds KPN een bericht zou leuk zijn met hoe en wat. Wij zijn KPN klanten.

RIna Noordegraaf.

Hoi ​@rina46.  Bedankt voor je bericht en voor het delen van je ervaring. Ik begrijp helemaal dat het onverwachte bezoek van meerdere medewerkers, zonder aankondiging, voor verwarring en ongemak heeft gezorgd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en ik kan me goed voorstellen dat je in zo'n situatie voorzichtig bent.

In het topic hieronder leggen we uit hoe de aanleg van glasvezel verloopt. Is er al bepaald waar in je huis het glasvezelkastje geplaatst wordt? Het klopt dat er voor het bepalen waar het glasvezelkastje geplaatst wordt geen afspraak gemaakt wordt. De medewerker draagt altijd bedrijfskleding van KPN of Glaspoort en kan zich identificeren. Wanneer je vragen hierover hebt, dan kun je aankloppen bij de netwerkcollega's van KPN of Glaspoort.

Reageer