Skip to main content

Bij fling zie twee namen van apparaten die ik niet herken staan in me WiFi verbindingen wie kan mij vertellen wat deze inhouden of zijn? STB_1.       En.   WFADevice. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

STB_1  is waarschijnlijk je itv ontvanger. WFADevice is wel heel breed. Zo'n beetje elk product dat met wifi verbinding kan maken kan hier onder vallen. IP camera, wifi versterker noem maar op. 


Zou dat ook een product kunnen zijn dat niet van mijzelf is? Ik ben een leek in de computerwereld en alle benamingen . Hoe zou ik erachter kunnen komen welk product het precies is?


Mijn iPhone staat er ook tussen en het enige wat hier in huis nog eer gebruik maakt van WiFi is mijn tv


 


Druk er anders even op, dan krijg je soms meer informatie te zien. 

(tip, ipv 3 berichten kun je je bestaande bericht altijd nog aanpassen met behulp van de bewerk optie, rechts onderin je post op 3 puntjes klikken)


Als ik het ip adres invoer komt eruit dat het generiek is 

 


Hi @Brrrrrrr!

STB_1 zal inderdaad je tv-ontvanger zijn. Je geeft aan dat je verder geen apparaten gebruikt, behalve je iPhone en de tv die ook verbonden is met de wifi. STB_1 is niet je tv zelf, maar de interactieve ontvanger die daar op aan is gesloten. Het zou dus kunnen zijn, dat dit onbekende apparaat je tv zelf is :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Ik heb een mail ontvangen van kpn forum dat ik hier een nieuw privebericht heb ontvangen.maar ik kan hier niks vinden? Wat houd dat in?


Hallo @Brrrrr , in het mailtje staat een link, klik daar op en je komt bij jouw privé berichten.

Deze link werkt ook: https://forum.kpn.com/inbox/overview

Gebruik wel de juiste inlognaam!! Ik zie twee verschillende namen Brrrrr en Brrrrrrr :nerd:  ??


Ja die heb ik geopend en dan staat er geen priveberichten ontvangen als ik op deze site kom