Skip to main content

Bij fling zie twee namen van apparaten die ik niet herken staan in me WiFi verbindingen wie kan mij vertellen wat deze inhouden of zijn? STB_1.       En.   WFADevice. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit is wat ik te zien krijg als ik die open… ik weet niet wat mijn UPnP is op mij ecperiabox? Maar ik heb net een foto geplaatst met me ip adres


Log eens in op https://mijnmodem.kpn en ga daar naar de pagina waar UPnP ingesteld wordt.

Als je nog nooit op jouw Experia Box ingelogd bent geweest, je kunt het wachtwoord achter het kaartje aan de achterzijde vinden.

 

Maar ik heb net een foto geplaatst met me ip adres

Dat is het LAN IP adres en daar kan niemand wat mee.

IP adressen beginnend met 192.168 mag je rustig noemen.


Heb ik gedaan en zit er nu in


Zijn twee devices aangesloten de onderste is mijn mobiel 

 


Ga nu eens naar de pagina waar je UPnP aan en uit kunt zetten.

Staat UPnP daar nu aan of uit?

Zorg dat die uit staat als je geen gameconsole (PlayStation of Xbox) hebt.


Mocht je dit niet kunnen vinden: Je kunt UPnP vinden via het tabje ‘Network’ aan de linkerkant, als je die hebt aangeklikt staat UPnP als een na laatste optie bovenaan!


Hoi, erg bedankt voor jullie hulp in eerste instantie . Ik heb gekeken en en het vakje was aangevinkt van die UPnP dus dan staat hij uit ?


Was niet aangevinkt


Het is echt even een gedoe voor mij soms en raak dan helemaal de kluts kwijt vind het maar eng allemaal dan ... 


Ik ben hier wel wat wijzer uit geworden want heb nu ook op al me apparaten gekeken naar het Mac adres en het staat op me tv ontvanger ik zal me is wat verder gaan verdiepen in deze dingen bedankt voor jullie geduld lieve mensen 


Je hoeft het echt niet zo eng te vinden hoor. :wink:


Als je voor het eerst met iets te maken krijgt snap ik best goed dat het een beetje spannend kan zijn!

Gelukkig is @wjb een ster in het wegnemen van engheid :relaxed: