Skip to main content

Op de factuur staat vermeld: extra kosten monteur. zoals bezoek, meerwerk en materiaal. Ik heb in de verste verte geen monteur gezien en mijn abonnement is ook niet veranderd.


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Staat er geen datum bij? Is het misschien iets van heel lang geleden ofzo?


Na enig zoekwerk blijkt dat in september 2020 door een monteur meerwerk gedaan is en daarvan zijn de kosten ook vermeld. Dat was bij de installatie van KPN compleet. Het bedrag wordt nu pas in rekening gebracht. Helaas kan ik niet direct achterhalen of deze kosten al eerder in rekening zijn gebracht. Maar dat zoek ik nog wel even uit. Bedankt voor je tip.


Goedemiddag @Clarinettisimo
 

Na enig zoekwerk blijkt dat in september 2020 door een monteur meerwerk gedaan is en daarvan zijn de kosten ook vermeld. Dat was bij de installatie van KPN compleet. Het bedrag wordt nu pas in rekening gebracht. Helaas kan ik niet direct achterhalen of deze kosten al eerder in rekening zijn gebracht. Maar dat zoek ik nog wel even uit. Bedankt voor je tip.

Door een fout in ons facturatiesysteem zijn die kosten destijds nooit in rekening gebracht. Dat is nu alsnog gebeurd. Als je facturen terug kijkt zal je die kosten niet eerder op een factuur zien staan. 


Hallo @Clarinettisimo en @Jeroen_dB 

Tijdig factureren

Die factuur moet volgens de wet niet alleen aan een aantal eisen voldoen, ook is wettelijk vastgelegd binnen welke termijn er moet worden gefactureerd én betaald. Zo is het verplicht om de geleverde producten en/of diensten uiterlijk op de 15e van de maand na de maand waarin de levering heeft plaats gevonden te factureren.

KPN heeft niet aan de wettelijke eisen van tijdig factureren voldaan en daarom is de factuur niet (meer) rechtsgeldig en hoeft er dus niet betaald te worden.


Nou... ik krijg hier soms ook wel eens facturen van leveranciers veel later. Ik heb er nooit zo'n moeite mee. Soms komt het me wel goed uit 😁 


Nou... ik krijg hier soms ook wel eens facturen van leveranciers veel later. Ik heb er nooit zo'n moeite mee. Soms komt het me wel goed uit 😁 

Kun je nog even sparen.:joy: