Skip to main content

Ik betaal voor onberperkt data ,echter als men op de playstation op de camping ,gaan stopt het ,dus niet onbeperkt ,wandt dan mogen ze 1 gb smsen hoe zit dit, en mochten ze over willen gaan op een vaste internet waar nog geen cabel is getrokken ,moet men voor de aanleg betalen ,om internet te krijgen op de camping

Ik betaal voor onberperkt data ,echter als men op de playstation op de camping ,gaan stopt het ,dus niet onbeperkt ,wandt dan mogen ze 1 gb smsen hoe zit dit…

Lees deze pagina, daar staat precies op hoe het werkt:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm

 en mochten ze over willen gaan op een vaste internet waar nog geen cabel is getrokken ,moet men voor de aanleg betalen ,om internet te krijgen op de camping

Ja, wat is daar vreemd aan? De mensen die dat aanleggen willen ook graag een boterham verdienen. Liefst nog met beleg ook.


Daar is niets vreemd aan ik stel het ook als een vraag ,en dit is geen andwoord op mijn vraag maar weet al wat meer ,,vindt het alleen raar zodra je een mobiel afsluit ,met de vraag die ik net stel dat ze dan zeggen ja hoor meneer kan allemaal ,maar weet genoeg ,moet even verder zoeken wat mogelijk is elders👍🏻


Wellicht kan je het regelen via www.mijnaansluiting.nl Daar moet je zijn voor aansluitingen. 


Elders werkt het precies zo. Ook bij vodafoon is het 8 GB per dag en voor meer data sms'jes sturen. T-mobile net zo. De providers hebben dat onderling zo afgesproken krijg ik bijna de indruk.