Skip to main content
Beantwoord

Onbeschoft gedrag

  • January 23, 2020
  • 4 reacties
  • 248 keer bekeken

is het normaal als medewerkers je niet begrijpen dat ze de verbinding verbreken van KPN,5 x het probleem uitgelegt en ze snapt het niet en besluit maar de hoorn erop te gooien,na een vraag vanochtend aan de klantenservice werd ik om 15.00 teruggebelt door nummer van KPN n0886607923 ben nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan ,geen goed woord voor overBAH

Beste antwoord door Vikash van KPN

Wat vervelend dat het nog steeds niet verholpen is. Ik weet niet of ik jou verder kan helpen maar ik ga uiteraard wel mijn best doen. Zoals ik het begrijp heb je aangegeven dat je onze diensten wilt afnemen en kan je daar nog geen gebruik van maken, klopt dat? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Helaas heb ik geen bericht van jou ontvangen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @geert024. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat het probleem vijf keer moest uitleggen en dat de hoorn erop werd gegooid. Dat is zeker niet de bedoeling. Onze excuses daarvoor. Is het probleem inmiddels al verholpen? Ik kan jou wellicht wel verder helpen. Zou je jouw vraag in dit topic willen achterlaten?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2020

nee probleem is nog steeds niet verholpen,zit al 5 maanden te wachten op een oplossing,ik werk niet bij KPN maar moet wel hun werk verrichten,ik moet contact opnemen met een netbeheerder en daar het probleem neer leggen,maar ben wel door KPN benadert om contract af te sluiten,terwijl er nog niets is


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat vervelend dat het nog steeds niet verholpen is. Ik weet niet of ik jou verder kan helpen maar ik ga uiteraard wel mijn best doen. Zoals ik het begrijp heb je aangegeven dat je onze diensten wilt afnemen en kan je daar nog geen gebruik van maken, klopt dat? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2020

Wat vervelend dat het nog steeds niet verholpen is. Ik weet niet of ik jou verder kan helpen maar ik ga uiteraard wel mijn best doen. Zoals ik het begrijp heb je aangegeven dat je onze diensten wilt afnemen en kan je daar nog geen gebruik van maken, klopt dat? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Helaas heb ik geen bericht van jou ontvangen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!