Wij hebben nu ongeveer 4 jaar KPN glasvezel. Aanvankelijk zeer tevreden, maar dat veranderde helaas binnen een jaar. Het eerste probleem dat zich voordeed, was het regelmatig uitvallen van het Modem 12. Alleen een totale reset bracht dan uitkomst. Dit hield ook in dat de super wifipunten stuk voor stuk weer aangemeld moesten worden. N veel overleg met de KPN service, welke matig tot slecht bereikbaar is/was, kregen wij een nieuw modem opgestuurd. Dit bleek echter géén nieuw modem te zijn, maar duidelijk gebruikt. Tevens bleek deze defect te zijn. Daarop wederom contact opgenomen met KPN. Zij konden op korte termijn géén nieuw modem leveren. Waarom is niet bekend. Uiteindelijk is er een nieuw modem via de KPN winkel in Zaandam geleverd. Deze heeft tot een paar weken geleden goed gedraaid. Afgelopen week begon dit modem (12B) wederom kuren te vertonen. Spontaan totaal uitvallen met het gevolg dat iedere keer alle super wifipunten weer aangemeld moesten worden. De afgelopen 3 dagen zelf meerdere keren. En ook dit aanmelden ging niet zonder slag of stoot.Â
Ik werk 2 dagen per week thuis, en ondervind van deze storingen veel hinder.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Is dit oplosbaar of niet. Als dit het is, dus een onbetrouwbaar netwerk, dan is het exit KPN. Want hier kan ik niet op vertrouwen.
Ik hoor het graag.