Skip to main content

Goeiedag, ik heb 28-05 contact gehad met een medewerker dat mijn salaris later zou komen dan gepland. Ik heb toen gevraagd of mijn betaling voor de maand, en betalingsregeling, betaald konden worden op 9-6, a.s. woensdag. En toen is er netjes gezegd dat er een notitie word gemaakt en als dit eenmalig was, zou het geen probleem zijn. Nu krijg ik vandaag alleen een mail dat morgen me internet word geblokkeerd. Ik ben dus verbaasd en een beetje in de war nu, plus lichtelijk in paniek.. ik moet toch gewoon morgen werken? Heb dit juist al netjes geregeld meteen hoe ik dit nieuws hoorde van mijn salaris


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Pris92rotterdam, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt als je het geregeld dacht te hebben. Ik heb geen gegevens van je, daardoor weet ik niet hoe het nu met jouw verbinding is. Voor zulke gevallen is het ook altijd het beste om ons te bellen om 0800-0402. Zij kunnen direct met je meekijken en als het nodig is doorverbinden naar de afdeling die over de betalingen gaan. Zij kunnen je alles vertellen over betaalregelingen en jouw situatie.