Skip to main content

Goede avond,

Ik heb de vraag wanneer die snelheids verhoging doorgevoerd wordt want ik zit nog steeds met de oude snelheden te kijken afgelopen Mei/Juni een brief binnen gekregen dat de snelheid zou verhoogd worden maar ik merk niks ik heb ook al de reset gedaan met de adapter uit het stopcontact gehaald geen verandering in de snelheid

Hallo en welkom hier op de community @MB's1981. Heb je een speedtest gedaan om te controleren of je de nieuwe hogere snelheid hebt bij het abonnement? Het is ook wel van belang dat je deze test doet via een bekabelde verbinding. Het kan namelijk goed zijn dat de snelheid wel verhoogd is, maar dat het niet zo zeer opvalt omdat de draadloze internetverbinding beperkingen geeft qua snelheid. 

Welke adapter heb je uit het stopcontact gehaald? Die van de glasvezelaansluiting? Soms wil het ook helpen door even de de KPN Experiabox een reset te geven. 

Goede morgen,

Ik maak alleen gebruik van een bekabelde internetverbinding en de maximum downloadsnelheid is 69.8 Mbps

Dat is dan duidelijk @MB's1981. Ik vermoed dat dan de wijziging aan jouw abonnement nog open staat. Als klant kun je zelf de status en dan ook de datum waarop de wijziging ingaat inzien: https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm

Reageer