Skip to main content

Ik heb boven op mijn vide op een tweede etage boven mijn huiskamer (soort balkon) sinds februari probleemloos WIFI met redelijk goed bereik zonder WIFI punten.

Afgelopen dinsdag heb ik een kortsluiting gehad en was de WIFI een stuk minder boven.

Na wat resets en met WIFI manager ben ik eruit gekomen.

Opeens kan ik niet meer inloggen op mijn router.

Ik belde net een half uur geleden met de klantenservice en ze gaven aan doe even een harde reset.

Nog steeds kan ik niet met oude of nieuwe wachtwoord inloggen.

De WIFI boven heeft wel weer redelijk bereik.

Nu toch weer aan de telefoon , maar inmiddels wacht ik al bijna 25 minuten.

Wat nu? Resetten heb ik nu genoeg gedaan, is deze router geblokkeerd?

 

Nu net kon ik wel even inloggen en wijzigde het opnieuw in dat zelfde nieuwe wachtwoord.

Ik wijzigde en werd er weer uitgegooid en opnieuw inloggen “the maximum session count has been reached”

Diepe zucht…………….

Moet ik nu even volgende dag het aankijken?

Heel vervelend dit.

 

Ik heb boven op mijn vide op een tweede etage boven mijn huiskamer (soort balkon) sinds februari probleemloos WIFI met redelijk goed bereik zonder WIFI punten.

Afgelopen dinsdag heb ik een kortsluiting gehad en was de WIFI een stuk minder boven.

Na wat resets en met WIFI manager ben ik eruit gekomen.

Opeens kan ik niet meer inloggen op mijn router.

Ik belde net een half uur geleden met de klantenservice en ze gaven aan doe even een harde reset.

Nog steeds kan ik niet met oude of nieuwe wachtwoord inloggen.

De WIFI boven heeft wel weer redelijk bereik.

Nu toch weer aan de telefoon , maar inmiddels wacht ik al bijna 25 minuten.

Wat nu? Resetten heb ik nu genoeg gedaan, is deze router geblokkeerd?

 

Nu net kon ik wel even inloggen en wijzigde het opnieuw in dat zelfde nieuwe wachtwoord.

Ik wijzigde en werd er weer uitgegooid en opnieuw inloggen “the maximum session count has been reached”

Is dit probleem nu opgelost bij KPN?

 

*admin* reactie samengevoegd met bestaand topic.


dit had ik laatst ook,uiteindelijk opgelost door een omruil naar een v10.Maar heb je browsegegevens en cookies al gewist?De kpn medewerker raadde dat bij mij aan maar het heeft niet geholpen maar misschien bij jou wel.


Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik eigenlijk helemaal niet blij dat er een box 12 gekomen is…...


Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik eigenlijk helemaal niet blij dat er een box 12 gekomen is…...

Je hebt er nu geen last meer van toch? 😉


Als je het eens een nachtje laat rusten  en je probeert het de volgende morgen direct in een incognito tabblad?


@Nick83 ,klopt maar andere mensen dus blijkbaar nog wel.JIj hebt ook de box 12,Ben jij er blij mee tegenover de v9?


Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik eigenlijk helemaal niet blij dat er een box 12 gekomen is…...

Ik deel je mening volkomen, het menu vind ik ook onoverzichtelijk.

Maar het is echt een geklooi dat inloggen, gaat er nu nog een fix komen, weet iemand dat?

Ik weet ook niet waar de WLAN zit om de 2,4 ghz en 5 ghz zit om te splitsen.

Kan ik ook de box 12 ruilen voor de 10?

 


Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik eigenlijk helemaal niet blij dat er een box 12 gekomen is…...

Ik deel je mening volkomen, het menu vind ik ook onoverzichtelijk.

Maar het is echt een geklooi dat inloggen, gaat er nu nog een fix komen, weet iemand dat?

Ik weet ook niet waar de WLAN zit om de 2,4 ghz en 5 ghz zit om te splitsen.

Kan ik ook de box 12 ruilen voor de 10?

 

Er zijn toch wel erg veel klachten met de box 12.Dan willen mensen met een v10 een box 12,Dat snap ik echt totaal niet.


Als je het eens een nachtje laat rusten  en je probeert het de volgende morgen direct in een incognito tabblad?


Dat werkte op mijn mobiel, bedankt voor de tip, het blijft een huiverig gebeuren dat inloggen op de router.


dit had ik laatst ook,uiteindelijk opgelost door een omruil naar een v10.Maar heb je browsegegevens en cookies al gewist?De kpn medewerker raadde dat bij mij aan maar het heeft niet geholpen maar misschien bij jou wel.

Als je het eens een nachtje laat rusten  en je probeert het de volgende morgen direct in een incognito tabblad?


Dat werkte op mijn mobiel, bedankt voor de tip, het blijft een huiverig gebeuren dat inloggen op de router.

Fijn om te horen dat het is opgelost.


@Nick83 ,klopt maar andere mensen dus blijkbaar nog wel.JIj hebt ook de box 12,Ben jij er blij mee tegenover de v9?

Mij maakt het niks uit, ik heb er een eigen router achter staan. De v9 heeft het hier ook altijd prima gedaan 👍