Skip to main content
Beantwoord

Ondanks meerdere beloftes heb ik nog geen installatiepakket ontvangen, ik betaal al wel voor mijn abonnement

• January 8, 2025
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik zou uiterlijk 3 dagen voor de aansluitdatum mijn pakket krijgen, maar deze werd niet geleverd. Ook is de aansluitdatum aangepast van 1 naar 2 januari zonder mijn toestemming te vragen. Gelijk hiervoor gebeld en ik kreeg als smoes dat postnl het te druk had en mijn pakket er de dag zelf zou zijn. Opnieuw gebeld, want kpn heeft mijn pakket nooit verstuurd. Nu was het verhaal dat het een probleem was bij de logistiek en over een paar dagen zou komen. Week erna weer gebeld en ik moest maar wachten op de logistiek en werd verteld dat het die vrijdag zou komen. Uiteraard nog steeds niks, weer gebeld en een medewerker zou een nieuw pakket opsturen, wat er vandaag had moeten zijn. Alle keren heb ik gezegd dat ik niet ga betalen tot ik mijn pakket heb en een vergoeding wil. Vergoeding willen ze niet geven en ze zeggen dat de facturatie pas start nadat het pakket is aangesloten. Alle medewerkers hebben dit tegen mij gezegd en dan toch wordt het geld van mijn rekening getrokken. KPN medewerkers doen helemaal niks, ook mijn contract mag ik niet opzeggen zonder boete! Ik betaal dus voor NIKS! Kan iemand mij alsjeblieft helpen, tegen zo’n groot bedrijf ben ik gewoon machteloos. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@LHuis . Welkom bij de KPN Community.

Wat een ontzettend vervelende situatie, en begrijpelijk dat je hier zo gefrustreerd over bent. Goed dat je dit aankaart, want dit hoort natuurlijk niet zo te gaan. Als er facturatie is gestart terwijl er nog geen actieve diensten zijn, kun je gerust zijn dat dit later gecorrigeerd wordt. Je kunt dit laten crediteren, dus maak je daar alsjeblieft geen zorgen over.

Hier bij de KPN Community ligt de nadruk op klanten die elkaar helpen. Wij behandelen dus geen individuele issues.

Het is daarom verstandig om een terugbelafspraak in te plannen, zodat een medewerker kan nagaan waar het pakket blijft en dit zo snel mogelijk kan oplossen. Vraag tijdens dat gesprek eventueel om een case-nummer of referentie, zodat je altijd terug kunt verwijzen naar wat is besproken.

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina voor het maken van een terugbel afspraak)

We hopen dat dit snel opgelost wordt en je diensten naar behoren zullen werken. Als je verdere vragen hebt, laat het ons vooral weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Hoi ​@LHuis . Welkom bij de KPN Community.

Wat een ontzettend vervelende situatie, en begrijpelijk dat je hier zo gefrustreerd over bent. Goed dat je dit aankaart, want dit hoort natuurlijk niet zo te gaan. Als er facturatie is gestart terwijl er nog geen actieve diensten zijn, kun je gerust zijn dat dit later gecorrigeerd wordt. Je kunt dit laten crediteren, dus maak je daar alsjeblieft geen zorgen over.

Hier bij de KPN Community ligt de nadruk op klanten die elkaar helpen. Wij behandelen dus geen individuele issues.

Het is daarom verstandig om een terugbelafspraak in te plannen, zodat een medewerker kan nagaan waar het pakket blijft en dit zo snel mogelijk kan oplossen. Vraag tijdens dat gesprek eventueel om een case-nummer of referentie, zodat je altijd terug kunt verwijzen naar wat is besproken.

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina voor het maken van een terugbel afspraak)

We hopen dat dit snel opgelost wordt en je diensten naar behoren zullen werken. Als je verdere vragen hebt, laat het ons vooral weten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2025

Nog steeds niks ontvangen en gisteren alweer een terugbelafspraak gehad. Nu wordt gezegd dat het dinsdag komt, dat zal vast wel niet. Enzovoorts enzovoorts 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 14, 2025

Het komt vast goed, ​@LHuis .  Hopelijk vandaag dan. En anders toch weer een nieuwe afspraak inplannen.  Ik snap dat het behoorlijk irritant is dat je hier zelf zo achteraan moet jagen maar uiteindelijk komt het goed!