Skip to main content

Een langlopend probleem. Glasvezel aansluiting is al een aantal weken opgeleverd, kpn heeft alle bestelde en benodigde apparatuur geleverd. Alle, zowel provider kpn als kpnnetwerk zegt dat zij alles correct  opgeleverd hebben maar activeren lukt steeds niet! De een schuift het af op de ander waardoor ik, als klant, in een impasse zit! Meerdere mensen zulke ervaring? Zo ja, hoe hebben jullie dit uiteindelijk op kunnen lossen?

@kpn: het zou fijn zijn als jullie zelf ook in actie komen en dit eens voor een klant oplossen want de slogan “het beste netwerk van Nederland" hebben tot nu toe absoluut niet waargemaakt!

 

@patrhend Wat balen dat het zoveel moeite kost om aangesloten te worden op glasvezel. 

Ik controleer graag of ik kan achterhalen wat hier de situatie is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

 


@Rutger_ : mijn profiel heb ik geüpdatet.
 

Als ik het forum artikel, hier onder vermeld, zou het probleem bij kpn provider liggen en niet bij kpn netwerk. Ik sta als klant met de rug tegen de muur en kan niets, alleen maar hopen dat het ooit gast lukken. Niemand neemt verantwoordelijkheid om het op te lossen. Iedereen wist vast elkaar maar oplossen is er tot nu toe niet  bij. Ik tot nu toe erg teleurgesteld in deze weken lange tragedie en sta ook op het punt om mogelijk verdere stappen te nemen om de impasse te doorbreken, maar geef het nog een kans. 

 


@patrhend Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een bericht aangemaakt voor mijn collega's, zodat er uitgezocht kan worden wat er hier nog moeten gebeuren. 

Ik verwacht binnen 3 werkdagen terugkoppeling. In veel gevallen nemen ze direct contact met je op. 

Zelf houd ik de situatie ook in de gaten, mocht ik eerder informatie hebben zal ik het hier zo snel mogelijk delen. 


Ik ben benieuwd. 


Wat is de status want het is weer verdacht stil?


@Rutger_ . Nogmaals de vraag wat is de status want het is wederom verdacht stil?


@Rutger_ geen reacties meer?


@patrhend Excuus voor het uitblijven van een reactie. 

Ik ben aan het einde van het jaar een tijdje vrij geweest, en had verwacht dat er terugkoppeling zou volgen van mijn collega's. 

Helaas zie ik op dit moment nog geen update. Ik ga het nogmaals op een andere manier proberen. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier laten weten! 


@Rutger van KPN waar blijft de oplossing of zijn het alleen weer woorden en geen daden? 🤬