Skip to main content

Hier het zelfde probleem 21 Jan is alles aangesloten krijg een week later al een rekening van kpn en gisteren een mail van ziggo een rekening dus krijg ik nu ook dubbel kosten terwijl ze zijden van daar komen geen dubbel kosten 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplits van dit topic

u heeft een overeenkomst gekregen. met daarin aangegeven of u wel of geen overstap service heeft gebruikt. staat dit er wel in. neem dan contact op met de klantenservice die hebben een mail adres. daar moet u uw factuur van ziggo naar toe sturen en overeenkomst zodat die verged kan worden voor u.


Hoi @Paul32. Heb je al bekeken of in jouw overeenkomt staat dat KPN het abonnement zijn Ziggo opzegt? Ik heb ook de mogelijkheid om na te kijken of je gebruik hebt gemaakt van onze overstap service of heb je al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402)? Als je wilt dat ik het voor je nakijk, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je!


Ik moet een mail op sturen na jullie alleen het mail adres klopt niet of verkeert verstaan die ik heb gekregen mss heb jij die mail adres voor me 

alvast bedankt 


Natuurlijk. Je mag het versturen naar; correctie-overstap@kpn.com . Laat je mij weten of het gelukt is? Als ik nog iets voor jou kan doen, dan hoor ik dat graag van je!


Heb mail gestuurd daar heen, bedankt daar voor 


Graag gedaan!:slight_smile:


Reageer