Skip to main content
Beantwoord

Ondanks overstapservice loopt abonnement van Ziggo nog

  • January 31, 2020
  • 6 reacties
  • 227 keer bekeken

Hier het zelfde probleem 21 Jan is alles aangesloten krijg een week later al een rekening van kpn en gisteren een mail van ziggo een rekening dus krijg ik nu ook dubbel kosten terwijl ze zijden van daar komen geen dubbel kosten 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplits van dit topic

Beste antwoord door Vikash van KPN

Natuurlijk. Je mag het versturen naar; correctie-overstap@kpn.com . Laat je mij weten of het gelukt is? Als ik nog iets voor jou kan doen, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

briankpn
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 31, 2020

u heeft een overeenkomst gekregen. met daarin aangegeven of u wel of geen overstap service heeft gebruikt. staat dit er wel in. neem dan contact op met de klantenservice die hebben een mail adres. daar moet u uw factuur van ziggo naar toe sturen en overeenkomst zodat die verged kan worden voor u.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Paul32. Heb je al bekeken of in jouw overeenkomt staat dat KPN het abonnement zijn Ziggo opzegt? Ik heb ook de mogelijkheid om na te kijken of je gebruik hebt gemaakt van onze overstap service of heb je al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402)? Als je wilt dat ik het voor je nakijk, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Helper
  • February 2, 2020

Ik moet een mail op sturen na jullie alleen het mail adres klopt niet of verkeert verstaan die ik heb gekregen mss heb jij die mail adres voor me 

alvast bedankt 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2020

Natuurlijk. Je mag het versturen naar; correctie-overstap@kpn.com . Laat je mij weten of het gelukt is? Als ik nog iets voor jou kan doen, dan hoor ik dat graag van je!


  • Auteur
  • Helper
  • February 3, 2020

Heb mail gestuurd daar heen, bedankt daar voor 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan!:slight_smile: