Skip to main content
Antwoord

Onderburen gaven geen toestemming voor glasvezel, hoe kan ik het alsnog krijgen?

• January 14, 2025
  • 3 reacties
  • 365 keer bekeken

Onze flat heeft glasvezelaansluiting, behalve onze “streng"’.  De reden daarvan is, dat de bewoners op de benedenverdieping niet willen meewerken. De betreffende bewoner wilde de KPN-medewerkers niet binnenlaten, omdat er met hem - door KPN - geen rechtstreekse afspraak was gemaakt. Met als resultaat dat de verdiepingen 1,2,3 en 4 ook geen aansluiting kunnen krijgen. 

Hoe kan dit opgelost worden? Kan KPN direct een afspraak maken met de betreffende bewoners van de begane grond?

Ik hoor graag van u, waarvoor bij voorbaat hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Marry Davelaar

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@mawili en welkom bij de KPN Community!

Neem contact op met de VVE en laat die de bewoner aansporen om mee te werken.

Dit is ook mijn advies. Voor de handigheid is hier ook een pagina met glasvezel informatie voor VVE, woningcorporatie en verhuurder. Dan weet je precies hoe de vork in de steel steekt. 

Hopelijk kom je zo verder en wordt glasvezel alsnog gewoon aangelegd!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 14, 2025

Beste ​@mawili ik meen dat de VVE beslissingen neemt of er wel of niet iets gezamenlijk gedaan wordt en dan kan niet een enkele bewoner weigeren.

Succes.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 14, 2025

Verder is het niet KPN die het glasvezel aanlegt maar KPNNetwerk. Zie https://netwerk.kpn.com/

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Hi ​@mawili en welkom bij de KPN Community!

Dit is ook mijn advies. Voor de handigheid is hier ook een pagina met glasvezel informatie voor VVE, woningcorporatie en verhuurder. Dan weet je precies hoe de vork in de steel steekt. 

Hopelijk kom je zo verder en wordt glasvezel alsnog gewoon aangelegd!