Skip to main content

Wat is dit *** voor prutswerk? Onderhoud 12 uur van te voren aankondigen? Hoe is dat nog gepland onderhoud?  En waarom heeft dit stelletje ******** niet eens een email adres waar je een klacht kan indienen?

 
Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Rustig... rustig!

Even tot tien tellen....


tot 400. Maar ik ben echt een beetje klaar met dit stelletje ********.

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels


Heb bericht gemeld aan de moderator. Doe toch even normaal!


Het is misschien 3 weken geleden al gepland. Maar dat wil niet zeggen dat ze het dan ook meteen melden aan klanten. Want planningen veranderen wel eens. Wel eens 2 keer ook. Dat zou een rommeltje worden om dat dan ook telkens weer door te melden aan klanten. 

En wat wilt u met een klacht bereiken? Dat onderhoud gaat gewoon door hoor.


tot 400. Maar ik ben echt een beetje klaar met dit stelletje prutsers.

Misschien vanwege een acute storing dat er onderhoud nodig is, anders melden ze het wel eerder. Later we het verder wat beschaafder houden op het forum!


tot 400. Maar ik ben echt een beetje klaar met dit stelletje prutsers.

Jeroen, we willen je graag helpen als medeklanten, wij tonen respect en dat verwachten we dus ook van jouw kant. 

Ik snap dat je wat gefrustreerd bent, maar je werkt je alleen maar tegen door je zo te uiten. Dus ga eerst even kalmeren en kom dan even terug. Okee?


Het punt is dat ik verwacht als klant ook met respect benaderd te worden door een leverancier. Dat gebeurt hier dus (weer eens) niet. Maar, voor de gevoelige types hier heb ik mijn post aangepast.


KPN hoeft in ieder geval geen enkele toestemming te vragen aan de klanten om onderhoudswerkzaamheden uit te willen gaan voeren. Al dien je hier een klacht over in. Zonde van je tijd. 


oh, maar dan is het prima, toch?  

Ik ben er in ieder geval wel klaar mee. Klant sinds 1993, het is tijd om over te stappen naar een leverancier die wel aan kwaliteit en communicatie doet.


Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet. Ze benaderen je toch? Misschien vind jij het kort, maar je weet niet de reden. Misschien is het wel spoedonderhoud om er voor te zorgen dat je morgen, overmorgen, en in de dagen daarna ook nog kan internetten. 


Het onderhoud gaat gewoon door. Of je het er mee eens bent of niet. 


KPN kan ook gewoon onderhoud zonder aankondiging uitvoeren en als klanten vragen waarom ze geen internet/tv hebben "Sorry, we hebben een lokale storing in uw buurt, wacht u rustig af tot storing voorbij is”. Wat heb je liever? 


oh, maar dan is het prima, toch?  

Ik ben er in ieder geval wel klaar mee. Klant sinds 1993, het is tijd om over te stappen naar een leverancier die wel aan kwaliteit en communicatie doet.

Als het je gelukkig maakt gewoon doen, gelukkig hebben we in dit land vrijekeuze!


oh, maar dan is het prima, toch?  

Ik ben er in ieder geval wel klaar mee. Klant sinds 1993, het is tijd om over te stappen naar een leverancier die wel aan kwaliteit en communicatie doet.

Als het je gelukkig maakt gewoon doen, gelukkig hebben we in dit land vrijekeuze!

niet dat het veel uitmaakt overal is soms onderhoud


oh, maar dan is het prima, toch?  

Ik ben er in ieder geval wel klaar mee. Klant sinds 1993, het is tijd om over te stappen naar een leverancier die wel aan kwaliteit en communicatie doet.

Als het je gelukkig maakt gewoon doen, gelukkig hebben we in dit land vrijekeuze!

niet dat het veel uitmaakt overal is soms onderhoud

Ja haha, maar blijkbaar is het voor TS nogal een dingetje.. 


Daarom haal ik even een oude gezegde op die KPN ooit bedacht heeft. "Bellen? Even tot 10 tellen! "


Bedankt moderator 🤗


oh, maar dan is het prima, toch?  

Ik ben er in ieder geval wel klaar mee. Klant sinds 1993, het is tijd om over te stappen naar een leverancier die wel aan kwaliteit en communicatie doet.

Als het je gelukkig maakt gewoon doen, gelukkig hebben we in dit land vrijekeuze!

niet dat het veel uitmaakt overal is soms onderhoud

Ja haha, maar blijkbaar is het voor TS nogal een dingetje.. 

blijkbaar , ben blij dat het niet midden op de dag is 

en het wordt notabene aangekondigd ik zie hier echt geen probleem in

als je afhankelijk ben stel je een 4g/5g sim failover in op het modem (of eigen router in mijn geval , zit zelf bij ziggo en heb een asus router met usb 4g/5g stick erin)


Daarom haal ik even een oude gezegde op die KPN ooit bedacht heeft. "Bellen? Even tot 10 tellen! "

Putje graven, tentje bouwen, tukkie doen, maar dan gepland blijkbaar 😅

 

Het kan ook wel eens mis gaan, in Hoogvliet hebben ze de afgelopen anderhalve maand tienduizenden verbindingen van een hoofdverdeler verhuist, en elke ochtend om 0600 besloten ze of ze om 00:00 de volgende nacht de slijptol in de volgende kabel zouden zetten om te verhuizen. Dan kan ik me prima voorstellen dat ze dat even dubbelchecken en je dan zo'n 12 uur van tevoren een mailtje of sms krijgt. 

 

 


Leuk zo'n klus ... als het mooi weer is. Als er 20 mm water valt word het iets minder. En als er nog meer valt kan je beter thuis blijven. Dan komt er van een planning niks meer terecht. 


Ik heb eens op het Ziggo forum rond gekeken. Ziggo doet het net zo, hooguit een dag van te voren een SMS of email. Vaak zat minder dan een dag.