Skip to main content

Ik vraag me toch iets af, en bij kpn krijg ik niet echt een antwoord: Er is glasvezel aangelegd bij mij thuis, ik hoef het niet perse, maar nu komt er weer een monteur de 12e, om een zg rode kabel aan te leggen...deze wordt verstuurd via post.nl...ook zo raar..maar wat ik nu afvraag, volgens mij hebben ze toe al een rode kabel aangesloten, dus dit moet wat anders zijn..ik ben vooral bang dat ze straks die prijs omhoog gooien , ook al zeggen ze van niet….Ik HOEF helemaal geen glasvezel, dus waar sta je dan als klant?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Zolang je niks veranderd, veranderd niks aan de kosten, je gaat alleen over op de glasvezel, dit omdat KPN waarschijnlijk in de nabije toekomst het koper gaat uitzetten.


Nou dat zullen we dan maar hopen..ik vind het allemaal een beetje raar, de afpraak met de monteur wordt zonder overleg gepland, er wordt iets naar je toegezonden, en je weet niet wat..ik vind het allemaal een beetje “shady”...en daarom ben ik dus bang dat straks die kosten omhoog gaan….


Hoi @coby117. Ik snap dat het wat shady voelt, maar kan je hierbij verzekeren dat als je jouw pakket niet aanpast naar een Husselpakket er geen extra kosten zit aan een glasvezel aansluiting.