Skip to main content
Beantwoord

onduidelijkheid fourstack

  • August 7, 2020
  • 10 reacties
  • 168 keer bekeken

Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Beste mensen,

Ik woon in Terneuzen, Zeeland en volgens diverse bronnen zal KPNnetwerkNL in augustus 6000 glasvezel aansluitingen realiseren, als ik op de site van KPNnetwerkNL kijk op de netwerkkaart dan is een deel van Terneuzen ook blauw gemarkeerd met de mededeling we gaan hier 6000 aansluitingen maken.

Sinds vandaag zie ik dit op KPN fourstack, eerder zag ik deze upgrade melding niet :

Er staat planning 20-12-2019, wat wordt hiermee bedoeld? Normaal komen hier upgrades in de komende 2 maanden toch

Beste antwoord door Joep1965

Eigenlijk is er niets over te zeggen. Het hangt van zoveel dingen af. Denk aan vergunningen etc. En als corona weer erg toeslaat staat alles zomaar stil.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 8, 2020

Je moet de planning echt heel ruim nemen. Als het echt zover is krijg je volop post hierover. Als ze nu beginnen met graven mag je blij zijn als je in de december 2020 glasvezel heb. Overigens wordt je op de hoogte gehouden door kpnnetwerk.nl als je dat wil. Hier ben je bij kpn de provider die kunnen niets zeggen over de planning van kpnnetwerk.nl


Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 8, 2020

Er is nog niet begonnen met graven hier en post of een email van KPNnetwerkNL heb ik ook nog niet ontvangen.

Dus je bedoeld te zeggen dat het 20-12-2020 is?en dat dat ook de voorspelde datum is voor de aanleg in de straat dus ze zullen misschien al na de bouwvak beginnen?

Ik weet dat ik hiervoor bij KPNnetwerkNL moet zijn maar die hebben maar één simpel antwoord zodra er meer bekend is ontvang je post. Ik dacht misschien heeft iemand hier ervaring mee.


Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 8, 2020

Vandaag voer ik mijn adres in op KPNnetwerkNL en staat er je woning ontvangt internet via koper.

Blauwe markering op netwerkkaart met we gaan 6000 adressen aansluiten, planning op fourstack is er nog gewoon 🤷‍♂️


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 8, 2020

Eigenlijk is er niets over te zeggen. Het hangt van zoveel dingen af. Denk aan vergunningen etc. En als corona weer erg toeslaat staat alles zomaar stil.


Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 8, 2020

Bedankt voor je antwoord @Joep1965 

Dan zit er niks anders op dan gewoon geduldig afwachten..


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 8, 2020

Bedankt voor je antwoord @Joep1965 

Dan zit er niks anders op dan gewoon geduldig afwachten..

Met een ruim 200 mbit verbinding over koper lijkt me dat ook helemaal niet zo'n probleem. 


Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 8, 2020

@Nick83 

Daar heb je helemaal gelijk in, de optie voor pairbonding is bij mij trouwens weg en KPN toont mij maximaal 108 Mbit.

Geen probleem, ik zit bij T-Mobile en daar ben ik gewoon heel tevreden en lekker goedkoop, 25 euro voor 100 Mbit.

Ik heb altijd al glasvezel willen hebben lekker snel de upload ook en ben dus ook erg nieuwsgierig over de voortgang, vandaar mijn vraag hier.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 8, 2020

Pairbounding kan alleen bij KPN of XS4ALL.


Zeelandenaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 8, 2020

@Nick83

Ik heb het ook over KPN, in de openingspost zie je wat fourstack aangeeft en dit geeft KPN aan :

 

Het is niet dat ik pairbonding wil hoor, 100 Mbit voor 25 euro is prima en dan wacht ik gewoon glasvezel af.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 8, 2020

Pairbounding word nu tijdenlijk niet aangeboden in verband met corona.