Skip to main content

Ongevraagde glasvezelhardware verzonden naar leegstaand adres

• April 16, 2026
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste KPN,

Gisteren werd ik geïnformeerd over de verzending van glasvezel-hardware die ik niet heb besteld (Track & Trace: 3SKIPB0046808**).

Het betreft een vakantiehuis in Julianadorp waar momenteel niemand aanwezig is. Ik heb geen mogelijkheid om het pakket aan te nemen en kan geen verantwoordelijkheid dragen voor verlies of diefstal als het pakket daar simpelweg wordt achtergelaten.

Vanwege technische barrières (Duits telefoonnummer +49 werkt niet voor de SMS-verificatie) kon ik pas vandaag inloggen via de Authenticator-app om dit te melden.

Mijn verzoek:

1. Noteer dat deze zending ongevraagd is.

2. Ik accepteer geen aansprakelijkheid voor de hardware.

3. Stop de automatische activatie van diensten die aan deze hardware gekoppeld zijn.

Alvast bedankt voor de hulp.

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Marignac, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Dank je voor je bericht, ik snap dat dit vervelend is. 

Goed om te weten: pakketten die niet worden aangenomen, gaan meestal naar een afhaalpunt. Worden ze daar niet opgehaald, dan gaan ze automatisch retour naar de afzender. Je hoeft daar dus zelf in principe niets voor te doen.

Ik kijk graag even met je mee naar de situatie en waarom deze hardware is verstuurd. Zou je daarvoor je Community-profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan kan ik met je meekijken. 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2026

I would like to answer you, but I trouble to log into my KPN account since I’m not sitting in NL (only temporarily). Unfortunately you can’t generally perform the required 2-way authentication login with a non-NL prefix tel. or mobile number (+33, +49, +44 etc) and my google authentication app doesn’t work properly. Is there a mail address available to contact you?

Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • April 22, 2026

wat er gevraagd wordt gaat via dit forum, via deze: https://community.kpn.com/settings/profile link kun je het er bij zetten

ter info alles waar prive bij staat kunnen alleen medewerkers van KPN zien