Skip to main content

Ik heb net een pakket van T-Mobile ontvangen maar weet niets van een overstap, en het lijkt me ook overbodig want T-Mobile wordt toch overgenomen door kpn?

Voor zover ik weet wordt T-Mobile niet overgenomen door KPN. Neem even contact op met KPN om te vragen of er een wijziging in je contract heeft plaatsgevonden. Zo niet, neem dan vervolgens contact op met T-Mobile om te kijken wie er een contract heeft aangevraagd op jouw adres en wat er aan de hand is. Ik ben bang dat KPN je niet echt kan helpen in deze situatie.


Hoi @Alberdina5, welkom hier.  

Goed dat je even aan de bel trekt. Dit kon wel eens om een lijnkaping gaan. Heb je verder geen mails van ons gehad of dergelijke? In ieder geval wil je jouw profiel eens voorzien van gegevens. Dan kan ik in ieder geval controleren of wij van iets weten. Hoor graag als je profiel is aangevuld. 

En neem zeker ook even contact op met T-Mobile zoals al gezegd is om te kijken wat zij er aan kunnen doen. 


Je hebt nog niet gereageerd, @Alberdina5. Heb je inmiddels duidelijkheid over wat hier aan de hand is? Zo niet, reageer alsnog en vul je forumprofiel in. Dan kunnen wij hier in ieder geval kijken hoe het bij ons er voor staat.


Bedankt voor de reacties, ik zal eerst bellen met T-Mobile en KPN en ik heb mijn gegevens aangevuld voor zover ik die weet. Hoop dat het zo voldoende is.


Hoi @Alberdina5, kun je ook je postcode of klantnummer nog toevoegen profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Met de gegevens die je nu hebt ingevuld kan ik je abonnement niet vinden :-)


Het probleem is intussen opgelost, dank zij de tips hier, hartelijk dank daarvoor.


Heel fijn! Dank voor jouw terugkoppeling!