Skip to main content
Beantwoord

ongewenste chat en e-mail uitschrijven dan wel opheffen

• November 14, 2020
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

sinds een week word ik overvallen door een Datingside waar ik per ongeluk op heb gereageerd , uitschrijven lukt niet  , gevolg is dat in  mijn E.mail iedere dag 4 a 5 foto,s  worden geplaatst waar ik niet van gediend ben , hoe hef ik dit op ?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @kickrieff, welkom op ons forum!

Je kunt de e-mails markeren als ‘ongewenste e-mail’, maar dat stopt de e-mails natuurlijk niet. Dit kunnen we niet stoppen. Het enige wat ik je kan aanraden is om je uit te schrijven. Maar aangezien dat niet werkt, raad ik je aan contact met de datingsite op te nemen met de vraag of zij jou uit hun bestand kunnen halen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2020

Hallo @kickrieff, welkom op ons forum!

Je kunt de e-mails markeren als ‘ongewenste e-mail’, maar dat stopt de e-mails natuurlijk niet. Dit kunnen we niet stoppen. Het enige wat ik je kan aanraden is om je uit te schrijven. Maar aangezien dat niet werkt, raad ik je aan contact met de datingsite op te nemen met de vraag of zij jou uit hun bestand kunnen halen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Hallo @kickrieff, welkom op ons forum!

het is inmiddels opgellost Hartelijk dank

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2020

het is inmiddels opgelost dank