Skip to main content
Vraag

Ongewenste post over glasvezel van KPN

• May 19, 2025
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

In 2024 heb ik al aangegeven dat ik GEEN POST MEER WIL ONTVANGEN OVER GLASVEZEL 

IK ZOU GEEN POST MEER ONTVANGEN WAS MIJ VERZEKERD. TOT MIJN VERBAZING ONTVING IK WEER POST OVER GLASVEZEL: DAT DIT DE LAATSTE KANS IS. STUUR MIJ GEEN POST HIEROVER BEN TOTAAL NIET GEÏNTERESSEERD 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 19, 2025

Beste ​@Groot Ingrid de hoofdletterstand van je typemachine blijft hangen, kijk dit s.v.p. even na.

Dit soort geschrijf wordt beschouwd als schreeuwen en is tegen de huisregels.

A;ls je binnen MijnKPN aan hebt gegeven dat je geen post van KPN wilt ontvangen krijg je dat ook niet (meer), maar de post die jij krijgt is echter geen reclame maar zogenaamde dienstpost die betrekkinmg heeft op de infrastructuur die je van KPN gebruikt, waarschijnlijk nu nog een koperlijn oftewel xDSL.

Als er in een bepaalde regio glasvezel is aangelegd gaat de koperverbinding er mettertijd uit, als klanten dan niet bijtijds overschakelen naar glas vervalt hun internetverbinding en daaraan gekoppelde zaken en dat moet KPN melden, zodat klanten niet onvrijwillig zonder diensten komen te zitten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Ingrid. Ik kan mij voorstellen dat je dat vervelend vindt maar ook vanuit ons het verzoek om even te letten op het hoofdlettergebruik. Ik vermoed inderdaad dat een servicebrief was. Excuses voor het ongemak dan en mocht je aanvullende vragen hebben stel die dan gerust! We helpen graag.